Schoonmaken 'edele delen' van een ruin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:06

schoonmaken is volgens velen absoluut onzinnig, en volgens de anderen (ong 50-50) is het dus absoluut noodzakelijk.
Zelf heb ik Jopie nu 6 jaar. Hij is vroeg gecastreerd en volgens 'kenners' komt het daardoor dat zijn piemeltje een beetje triest oogt. Er hangen nl allemaal velletjes bij, alleen laat hij, net als zijn neefje Knipoog, het absoluut niet toe dat ik eraan zit. Als hij 'uit' is, dan kan ik er af en toe wel ff aanzitten, maar hij gaat gelijk naar binnen, en als ik (heb ik nl wel geprobeerd) de boel ga schoonmaken vindt hij het absoluut niet leuk. Hij trapt niet, daar is hij het paard niet naar, maar ik merk gewoon dat het hem niet lekker zit, en tja, hij heeft nergens last van, nooit gehad, ik vind het dus onnodig om dan het milieu te storen, net zoals ik het absolute onzin vind dat vrouwen de boel ook schoonmaken. Dat gebeurt vanzelf wel. Hercules is later gecastreerd en die staat het al helemaal niet toe, bovendien ziet die van hem er echt gezond uit. Voltrack is nu een jaar gecastreerd, en die van hem ziet er net zo florissant uit als die van Kuul, ga ik echt neits aan doen. Bovendien meppen die twee echt gericht, daar waag ik me dus niet aan, zelfs met helm en bodyprotector! Blijf liever vriendjes.
Hercules is zelfs zo erg dat hij gericht trapt als hij bijna omvalt van de sedalin (met scheren uitgevonden). Dat vermijden we dus maar!
Ben er op zich tegen, als het niet goed zit merk je dat snel genoeg. Herc hebben we nu 3 jaar, Vol 1,5 jaar en Joop dus 6 jaar. Denk dat dat toch wel enigzins een indicatie geeft van of het nodig is of niet! Joopje vindt poepertje wassen trouwens ook niet leuk, en van mij mag hij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:12

nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde van binnen, met die speciale zepen. Nou, sorry, maar daar binnen spuit ik geen zeep hoor!
En nee, ik ben een neanderthaler en ik douche nooit. Wat is dat douchen? Sjonge, sowwie hoor...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:55

Kim, kunnen we samen de hele efteling leeghouden. Ik gebruik trouwens geen deo hoor! *grin*
In fact, ik ben een onwijze pietlut, douche elke dag en was om de dag mijn haar. Voel me anders echt vies.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirsha, kyrkelover, nikkietjuh, pluisje88, rien10, Spaansepony, Telpeva en 120 bezoekers