Pris helemaal verbaast bij zien haflinger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Pris helemaal verbaast bij zien haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 12:21

Gisteren toch iets raars meegemaakt met rijden. Mijn paard zag (in ieder geval sinds ik hem heb) voor het eerst een haflinger. Een meisje had hem meegenomen naar onze stal. Het is haar verzorgpony. Pris heeft echt haar ogen uit gekeken. Het leek wel of ze keek van -Wat ben jij nou?- Heel raar om mee te maken. Ze trok gewoon helemaal naar die pony toe, want ze wilde steeds gaan kijken. Echt vreemd. Mijn stalhoudster dacht dat het misschien de kleur was of zo. Dat het een vreemde pony is, maakt dit verschil niet, want ze ziet zo vaak vreemde ponys. Het was echt heel vreemd. Het was ook niet dat ze die pony niet leuk vond of zo, meer de fan kant uit. Ze is ook niet hengstig of wat dan ook. Daarbij was de haf ook een merrie.
Iemand ook ooit zoiets meegemaakt? Ik hoorde van een meisje op de rijvereniging dat zij dat vroeger ook wel eens mee maakte met haar fjord, dat paarden dan even zo verbaast kwamen kijken. Ik vind het maar raar. Volgende week eens zien of ze die pony nog steeds raar vind...


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 10:22

blijven rare beesten die paarden van ons. Wel leuk om te lezen dat meer mensen zoiets mee maken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ninaka, vilheide, Whizz en 34 bezoekers