Manege Bentwoud sluit waarschijnlijk......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Manege Bentwoud sluit waarschijnlijk......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 10:58

Kom ik gister op de manege, wordt me gelijk verteld dat de manege waarschijnlijk over 8 weken definitief sluit en alleen nog pensionstalling wordt. Problemen met de burgemeester ofzo. Ik vind het echt zo oneerlijk. Eerst worden m'n lievelingspony's al verkocht, nu gaat de manege waarschijnlijk sluiten. Gister reed ik op Lawrence, staan er aan de kant al mensen naar hem te kijken, ik zet hem op stal, staan ze er gelijk bij met m'n instructrise om te kijken hoe hoog hij is enzo...
Weer een lievelingspony weg dus.... Ik hoop voor de mensen van Pampushout dat hun pony's dan terugkomen.
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:14

tja... misschien worden we wel verkocht aan parcitulieren die heel goed voor de pony's zullen gaan zorgen dat is beter voor ze dan alleen in een manege les rond lopen.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:29

ik wil niet weten wat er gebeurd als ze geen nieuwe eigenaren voor ze vinden, strakts brengen ze ze nog naar de handelaar of erger. nou maar hopen dat die mensen uit het goeie hout zijn gesneden
ik word er echt gek van eerst een hele tijd gerommel over het kopen en verkopen van en naar die manege en nu was het eindelijk weer een beetje rustig rond dit gedoe en nou krijgen we dat weer............
ik hoop dat pam en de andere die van pampushout komen dat ze terug komen naar pampus maar ik denk van nie

(ja ik weet het een beetje vaag verhaal maarja het is ok een beetje ingewikeld)

groetjes debby

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 11:59

Ja, misschien is het wel beter als ze een eigen baasje hebben, maar toch blijft het onwijs erg. Eerst al m'n verzorgpony verkocht, dan 2 lievelingspony's en nu weer de manege dicht.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:06

het klinkt misschien bot
maar ik ben blij want chanickyo staat op pension dus die blijft gelukkig wel
maar voor de andere sterkte!!!!!!!!!!!!!

Charlie
Berichten: 48
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:11

sjonge he ze zijn wel lekker bezig he? maarr ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat die paardjes naar de slacht gaan ofzo want der is verder nix mis met ze toch? dus ik denk dat ze wel een geschikt baasje of manege voor ze kunnen vinden... (hoop ik dan tenminste wel) voor de mensen van bentwoud (tessa en corine die ik ken) heeeel veel suc6...
xxxx Soraya

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:11

nee soraya denk het eigelijk ok niet wand volgens mij verdienen ze er meer aan als ze ze desnoots aan een handelaar verkopen
groetjes debby

Charlie
Berichten: 48
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:15

jah daarom. laten we het iniedergeval hopen... xxx

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:20

~*HOOP*~ ~*HOOP*~

p.s soraya je plaatje onder je naam doe het nieeee Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 15:56

Ze hebben de plaats van PaardenDal ingepikt! daar zouden hun eigenlijk weer komen te staan, was het plan

Ach.. het is wat met de manege steeds weer! jeetje.. sterkte iedereen die er rijdt.
P.S. er komt ook nog een bos he. bentwoud

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Misschien wel goed nieuws!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:46

Misschien wel heel goed nieuws!!!

Marjolijne(oude instructrice) wil een handtekeningen actie gaan starten. Dan is het plan dat ze met al die handtekeningen, alle pensionklanten te paard naar het gemeentehuis gaan en dan de handtekeningen geven. En dan hopen dat ze de vergunning erdoor krijgen.

De reden dat ze de manege willen gaan sluiten is dat degene die boven de manege woont geen vergunning meer heeft om daar te wonen. Dus als er word ingebroken of er ligt een paard vast dan hoort niemand dat. Maar dan vind ik het wel weer vaag dat de pensionpaarden dan wel blijven staan, waarschijnlijk eigen risico ofzo.

Dus hopenlijk goed nieuws!!!

Hella
Berichten: 75
Geregistreerd: 14-04-02

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:22

hoi allemaal,
ik rijd ook op manege bentwoud.
ik heb het erg naar mijn zin.
alleen ik vind het jammer dat ze gaan stoppen.
maar ik hoop voor alle paarden dat ze neit meer op een manege terecht komen vooral champ niet en edo.
die staan bijna heel hun leven geloof ik al op de manege en ik wens hun gewoon een leven met allerlij liefde en dat ze veel buitenritten gaan rijde
veel sterkte iedereen die er rijd.
doeg
mzzl
groetjes
hella

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 20:13

Ik hoop echt dat die handtekeningen-actie doorgaat en helpt!!!!!
Zou echt beterrrrrrrr zijn. HOOP HOOP HOOP.
Maar volgens mij gaan haast alle pony's naar particulieren als de manege stopt, dus dat is wel beter.
Maar ik hoop dat Marjolijne dan ook terug komt, maar dat zal wel niet Haha!

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 18:34

Ik vind het ook heel jammer dat de manege gaat sluiten Huilen Huilen Huilen
Ik hoop echt dat als de handtekeningenactie doorgaat dat helpt
En anders hoop ik dat de manegepony's allemaal een goed baasje krijgen en dat de manegepony's van pampus weer naar hun toegaan.
Aan de ene kant vind ik het niet leuk, maar ja, als de pony's een beter baasje krijgen en niet meer op de manege hoeven te werken is dat natuurlijk ook wel weer beter voor hun.