Het rijden gaat goed!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Het rijden gaat goed!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 18:55

Sinds ik de laatste keer naar buiten ben geweest, en toen ik haar had laten uitgaloperen, loopt ze onwijs lekker met dressuur!
Ze is heel goed voor het been, ze loopt de hele tijd aan de teugel, en ze is onwijs gehoorzaam! Ik ben zooo blij dat het zo goed gaat!! Lovers

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*



Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 13:53

marfiek schreef:
nou ik had het dus over magnifiek mijn vorige verzorgpaard miranda ging er de dag voor de wedstrijd nog meer naar het strand zodat ze lekker dr ei kwijt kon en die dag erna liep ze super!!! *LOL*


Dat is een goede tip! Dat ga ik denk ook maar eens doen! Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Re: Het rijden gaat goed!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 18:37

nicolietje"]
[quote="Evy schreef:
Sinds ik de laatste keer naar buiten ben geweest, en toen ik haar had laten uitgaloperen, loopt ze onwijs lekker met dressuur!
Ze is heel goed voor het been, ze loopt de hele tijd aan de teugel, en ze is onwijs gehoorzaam! Ik ben zooo blij dat het zo goed gaat!! Lovers
tja dta heb ik ook..als ze lekker heeft uitgeraarsd in het bos is zezeker een week braaf joepie! dus nu ga ik gewoon elke week het bos in om hem effe te laten lopen, afgewisseld met een netjes handgallopje
[/quote]

Is ze anders ook altijd zo druk en snel??

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers