Ik ben zo blij........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 21:12

dat ik Kylian heb(ook al heeft hij nu een hoefzweer),dat ik Shagya 2 keer per week ryd(pony van mn vriendin), en dat ik Annie ry(paard van de manege eigenaar), ik doe hier heel veel ervaring mee op,dat iss goed omdat ik misschien met paarden ga werken!!!
ik ry ook afentoe andere paarden en dat vind ik heel tof!!
Ik hoop ook dat ik nu wat verder in de dressuur kom(met Kylian,misschien in Almelo??)want ik heb met mn andere ponys niet echt geluk gehad(atrose en de andere had chronische bronchitus)maar na regen komt zonneschijn!!?maar...ik mis lucky wel hoor!!!
Ik zit nu in de wao(jammergenoeg) en hoop binnenkort weer te mogen gaan werken en dan t liefst met paarden(en ik hoop ook daar een opleiding in te mogen volgen??)
ik wacht nog steeds op antwoord!!(of t mag)
Dan.....ben ik echt blij......
doei..

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:32

Kan me voorstellen dat je blij bent Pling .....heerlijk dat de zon zo voor je schijnt, en met dat werken komt het ook wel goed Party!! ......ben blij dat het goed met je gaat Party!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:38

sorry dat ik het vraag maar hoe oud ben je dan??? Omdat je nu al in de WAO zit vroeg ik me dat af. Wel rot trouwens!!! xxx Roos

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 21:51

jaquelien: thanks!!
roos:Ik ben 26 (bijna 27) en tja, helaas zit ik in de ziektewet!!
groetjes monique.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:14

heeeeeeey fijn dat het beter gaat.
Ach het het gaat vast goed op wedstrijden de B is niet zo moeilijk ik maakte me zo zenuwachtig en was er met 3 wedstrijden doorheen! en helemaal nu je zoveel bij leert is alleen maar fijn!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 11:10

Met Lucky was ik ook in 3 westrijden de B uit,
maar die is wel wat verder dan Kylian!!
en..ik ben ook altijd zo zenuwachtig maar, ja hopenlijk scoren we in almelo puntjes(dat wordt dan mn eerste wedstrijd met hem!!en dan heb ik hem pas iets meer dan een maand waarvan ook nog is een tijdje kreupel!!)
en...ik heb zn papieren nog niet binnen en ik moet nog een startkaart aanvragen, hopenlijk lukt dat allemaal voor 18 juni!!