Gisteren een 20x60 baan uitgezet in het land!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Gisteren een 20x60 baan uitgezet in het land!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 09:46

Gisteren hebben we (de boer, zijn vrouw, een van hun dochters, haar vriend, en ik) in het land een 20x60 baan uitgezet. Hij is zo chique geworden!! Kwijl
In iedere hoek staan 3 paaltjes, waar we misschien nog hekjes/plankjes langs gaan maken. Iedere letter zit ook weer op zo'n paaltje, ongeveer zo hoog als dressuurhekjes zijn. Over de paaltjes heen zit van dat witte draad. Hij ziet er echt super mooi uit, en mag 'voor altijd' blijven liggen, dus als het bijv. in de winter ook een periode goed weer is, kan je er ook nog in rijden!!
We zijn er bijna 1,5 uur mee bezig geweest, maar het was leuk om te doen!

Ik hoop dat ik mijn kalkoenen + bijbehorende attributen kan vinden, dan ga ik vanavond al met Razinda in het land rijden! Lachen
Ik zal binnenkort ook een foto maken. Nu kunnen we ons pas echt optimaal voorbereiden op wedstrijden! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 09:52

Haha inderdaad, het zijn ook haar bordjes! Kan ze goed oefenen voor de volgende kür! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 09:58

Ik vind het nu pas echt jammer dat ik geen Z meer rij, het is inderdaad veel fijner rijden in zo'n grote bak! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 11:04

Jaaaaaaaah ik vind het zó gaaf!! Party!!
Toch jammer dat we die eerste week dat jij er bent op vakantie zijn (hoewel ik daar ook vreselijk veel zin in heb Haha!), maar daarna wordt het super gezellig! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 16:41

Jasmijn, de baan ligt naast de bak, en steekt 20 meter uit naar de achterkant zeg maar.
Maarre...rij je ook vanavond? Hoe laat??

Janna, was het maar waar dat ik al Z was. Maar helaas duurt dat nog wel even. Haha!
Maar het is handiger om zo'n grote ring te hebben, want ik kan altijd nog extra bordjes maken en een 20x40 ring hierin maken.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 12:14

Zonder ijzers gaat ook prima, dat heb ik gisteren ervaren met Cres. Komt zo een verslagje van! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 16:17

Echt waar? Razinda heeft ook alleen voor ijzers. Ik zit eigenlijk te twijfelen om haar rondom te zetten. Ik weet nog niet hoe ze in het land loopt, ik heb mijn kalkoenen nog niet kunnen vinden. Maar Cres heeft er dus helemaal geen last van.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, Cowgirl83, KikiCelinevs, tienus63 en 119 bezoekers