Eindelijk na JAREN zeuren...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Eindelijk na JAREN zeuren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 17:03

... een eigen pony. Haha! Ik ben heel blij. ik mag het veulen van mijn verzorgshet waarschijnlijk kopen. Echt vet!!! *LOL*

Duzz dat vertelde ik tegen een paar vriendinnen van me. Nou wat is hun reactie:
- je kan er niet eens op rijden
- over een half jaar ben er te groot voor
- je bent er snel op uitgekeken
allemaal van dat gezeik. Gelukkig waren er nog 2 mensen blij voor me. Ik snap het niet zijn ze jaloers of moet ik het niet doen????
Gr. marieke

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 17:05

Nou ik ben wel blij voor je ook al ben ik geen vriendin..........

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 17:32

Ik ben ook wel blij voor je hoor..

Maar...is dit écht wat je wilt?! Denk er eens goed over na Knipoog

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 19:48

Je kunt het best doen, maar je moet het je wel realiseren, want wedstrijd rijden enzo zit er dan niet voor je in.
Maar als het je gewoon gaat om een knuffel maatje dan zou ik het gewoon doen hoor, maar denk er eens goed over na voordat je het doet.

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 20:42

tof!!!

maarre als je een pony neemt moet je er dan perse op rijden??
Verward je kan er toch veel meer mee doen

elske

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 20:51

Ik heb ook een shet en ben er super blij mee, en hoezo je kan er niet op rijden? Gaat echt wel hoor, vraag maar aan Stef!! En aan mij, ik rij niet vaak meer, maar er zijn genoeg andere dingen, vrijheidsdressuur, knuffelen, poetsen, wandelen, longeren, mennen en nog veel meer!!
Heel veel plezier ermee, en er is meer dan rijden alleen.. Waar slaat het op dat je een pony moet hebben om op te rijden?? Sommige mensen Boos!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 22:30

ik rij nooit maar men met mijn pony en knuffffffffffffffffelennnnn, das leuk

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 22:54

super tof.
als je veel wil rijden (en wedstrijden)is het misschien niet zo´n best idee maar zoals hiervoor al gezegt werd er zijn een hele hoop leuke dingen met shetlanders. een vriendin van mij had ook altijd shetlanders en het was altijd super tof om met ze te knuffelen en met de ene die ingereden was korte buitenritjes te maken of gewoon met ze wandelen. een andere vriendin van mij heeft een grote maat shetlander en die wordt ook wel aangespannen gereden want ze zijn supersterk

als je het wel doet heel veel plezier met je pony
groetjes franka

iloon
Berichten: 209
Geregistreerd: 25-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:07

hartstikke leuk voor je.ik heb ook een ukkie maar je kan er genoeg andere leuke dingen mee doen.
veel plezier ermee!! *LOL*

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 00:10

gaaf!
veel plezier ermee
enneh je houd ons op de hoogte van je EIGEN pony? Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 06:45

Gefeliciteerd met je pony hoor. Ik ben ook blij voor je dat het nu eindelijk mag. Je geeft zelf al aan dat je er toch voornamelijk mee ment en knuffelt. Degenen die commentaar hebben, zijn volgens mij idd jaloers. Heb je hun al gevraagd of ze zelf een pony hebben?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 07:50

Marsje schreef:
Gefeliciteerd met je pony hoor. Ik ben ook blij voor je dat het nu eindelijk mag. Je geeft zelf al aan dat je er toch voornamelijk mee ment en knuffelt. Degenen die commentaar hebben, zijn volgens mij idd jaloers. Heb je hun al gevraagd of ze zelf een pony hebben?


dat heb ik nergens zien staan? maarja als jij blij bent met een shet ben je daar toch blij mee, niemand kan dat veranderen.. veel plezier met je shet

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 09:31

Als je doel is om later wedstrijden onder het zadel te gaan rijden is een shet idd een verkeerde keus.
Als je bv aangespannen wedstrijden of alleen recreatie in wil, kan dat perfect met een shet.

Ik heb 2 shetlanders die ik wedstrijdmatig in het tweespan rij. Om eerlijk te zijn mis ik het rijden helemaal niet. Trainen met die meiden en dan merken dat je beter wordt tijdens wedstrijden is gewoon super!

Heel veel plezier met je shet!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:10

Nathalie schreef:
dat heb ik nergens zien staan?


Eh....je hebt gelijk. Ik las het verderop in het topic. Was een beetje aan het combineren. Het is wel uit haar berichtje op te maken dat ze niet van plan is erop te gaan rijden. Vind ik dan

Maar Brendie, iig veel plezier met je shet

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:30

nou ik vind het wel egt heel leuk voor je! en een shet kan je tog ook mee lopen, poetsen enz! misschien zien je ouders daarna ook wel dat je heel goed een pony kan verzorgen! en dat ze er dan over na gaan denken om een grotere te kopen! zo ging dat bij een vriendin ook ongeveer!!!! Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:56

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Niets aantrekken van iedereen hoor. Dit is jou keus en jij wilt dit. Ik ben over 8 daagjes Haha! een half jaar in het bezit van Dennis en heb d'r nog geen moment spijt van gehad! En ik ga d'r ook geen spijt meer van krijgen ook.

Heel veel suc6!

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 14:56

Berdientje schreef:
Ik heb ook een shet en ben er super blij mee, en hoezo je kan er niet op rijden? Gaat echt wel hoor, vraag maar aan Stef!! En aan mij, ik rij niet vaak meer, maar er zijn genoeg andere dingen, vrijheidsdressuur, knuffelen, poetsen, wandelen, longeren, mennen en nog veel meer!!
Heel veel plezier ermee, en er is meer dan rijden alleen.. Waar slaat het op dat je een pony moet hebben om op te rijden?? Sommige mensen Boos!

Ja vandaag was het ook weer. Je hebt er niks aan hoor!!
maar ik weet heus wel dat ik niet kan rijden maar als ie 2.5/3 is dan kan ik het leren mennen en vrijheidsdressuur lijkt me ook leuk!!!!
Gr.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:55

Buitenzorg schreef:
Om eerlijk te zijn mis ik het rijden helemaal niet.


Leugenaar }> Laatst zei je dat het toch wel kriebelde als je het zo weer zag Knipoog

Ik ga met de rest mee, ik vind het hartstikke leuk voor je, maar bedenk wel wat je er mee kan en juist niet. Ik zou dus nooit alleen een shet willen, omdat ik erg op het rijden gesteld ben.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:01

XoNo schreef:
. Ik zou dus nooit alleen een shet willen, omdat ik erg op het rijden gesteld ben.


Ze mag nu iig een pony van haar ouders. Ben erg blij voor haar dat het gelukt is om ze over te halen. Als ze heeft laten zien hoe goed ze 'm kan verzorgen, mag ze misschien later wel een grotere.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:03

Het veulentje van Brendie? Waar komt hij te staan? Als ik weer een keer richting Noord Holland kom, geef ik wel een gil, okay?

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:04

Ik ben heel blij voor je hoor! En er is meer dan rijden alleen. Je kan er hardstikke veel mee doen! Veel plezier nog met hem/haar!

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 16:05

Marsje"]
[quote="XoNo schreef:
. Ik zou dus nooit alleen een shet willen, omdat ik erg op het rijden gesteld ben.


Ze mag nu iig een pony van haar ouders. Ben erg blij voor haar dat het gelukt is om ze over te halen. Als ze heeft laten zien hoe goed ze 'm kan verzorgen, mag ze misschien later wel een grotere.
[/quote]
fijn dat je voor me opkomt marsje. Ik vind dat het niet alleen om het rijden gaat!!!!!!! er zijn nog meer dingen!!! somige mensen denken alleen maar aan rijden, rijden en rijden!!!!! ik ben gewoon blij. het lijkt of niemand mij het geluk gunt Verdrietig

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 16:07

kimmy schreef:
Het veulentje van Brendie? Waar komt hij te staan? Als ik weer een keer richting Noord Holland kom, geef ik wel een gil, okay?

Nee het veulen van brendie is helaas gestikt in het geboorte vlies!!! erug poedersuiker!! als het goed is mag het dan bij je oom staan. (hoop ik) Ja leuk, geef maar een pb als je komt!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:04

haha zal ik je eens wat vertellen
bij mij is het heel gek gelopen
ik mocht ook een shet veulen
ff later werd dat kan je niet beter een volwassen shet nemen, hmm ja miss wel
dus keus was volwassen shet
toen werd het later miss is een grotere pony leuker voor je
en nu heb ik een paard van 1,60
dus het kan raar lopen
en nogmaals
HEEL VEEL PLEZIER ERMEE!!!
Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:42

Brendie"]
[quote="Marsje"][quote="XoNo schreef:
. Ik zou dus nooit alleen een shet willen, omdat ik erg op het rijden gesteld ben.


Ze mag nu iig een pony van haar ouders. Ben erg blij voor haar dat het gelukt is om ze over te halen. Als ze heeft laten zien hoe goed ze 'm kan verzorgen, mag ze misschien later wel een grotere.
[/quote]
fijn dat je voor me opkomt marsje. Ik vind dat het niet alleen om het rijden gaat!!!!!!! er zijn nog meer dingen!!! somige mensen denken alleen maar aan rijden, rijden en rijden!!!!! ik ben gewoon blij. het lijkt of niemand mij het geluk gunt Verdrietig
[/quote]

Xono geeft alleen zijn mening dat hij op rijden gesteld is en dan word er zo gereageerd Verward

Ik vind het iig heel leuk voor je dat je een pony mag! nog veel plezier met je knuffelbeessie!!
Enne, wel veel foto's plaatsen hoor!!