drama rit...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

drama rit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 19:26

vandaag was de hoefsmit geweest dus we wilde buiten een rustig ritje maken om ze niet al teveel te belasten.

nou, het begon goed. er waren eerst allemaal trommels enzo maar die waren gelukkig al weg. toen kwamen er alleen allemaal mensen dus konden we niet over de parkeerplaats.
alleen, al die mensjes gingen in hun auto en ze vonden het grappig om te toeteren...
wij reden daar dus naast, op de stoep. de pony's waren eerst heel braaf, alleen toen werd het toeteren steeds erger, er kwamen steeds meer auto's bij. toen waren het er een stuk of 20 en leroy had er echt genoeg van en hij ging stijgeren. ik riep sumisha(die ook heeeel veel moeite had haar pony onder controle te houden)dat ze moest stoppen en op me wachten. op het moment dat ze dat wilde doen draaide hayley zich om en kwam ze op mij en leroy afgaloperen. ik dacht dat ze wel zou stoppen, maar dat deed ze niet. leroy draaide zich ook om en zetten het op een rennen, echt kei en kei hard, terug naar stal. tijdens deze actie schrok hij ook nog eens van allemaal dingen waardoor hij ineens een andere kant op vloog enzo..nou, ik zat er nog op en bedacht me wat ik in hemels naam moest doen. ik pakte met 1 hand mijn zadel vast(omdat hij bijna op z'n bek ging vloog ik voorover en raakte daarbij mijn beugels kwijt dus het was wel een goed idee om me vast te houden..)en ik probeerde hem om te trekken. dat lukte aardig, alleen gingen we toen recht op het hek van een sportclub af, dat leek me ook niet zo'n goed idee dus stuurde ik hem maar de andere kant op. toen kwam er een stukje steen(we waren op het gras)daar schrok leroy zo van dat hij stopte en ik draf verder ging. ik kon hem omtrekken en hij stond stil. ik zat helemaal te trillen en leroy stond ook helemaal te trillen...
ik zag sumisha een eindje terug bij een bosje met haar pony die alle kanten op vloog dus ging ik maar proberen naar haar toe te stappen.
we dachten allebei dat de ander niet meer verder zou willen maar we zijn gewoon verder gegaan alsof er niets aan de hand was.
toen kwamen we in het parkje aan, ze waren weer gekalmeerd enzo.
we gingen het water in, want dat was waar we voor gekomen waren. ze waren er braaf en we wilden net ons zadel eraf gaan halen en dieper gaan. toen draaide hayley met een ruk om en rende ze zo weg..nou, Leroy kon natuurlijk niet achterblijven dus hij rende er achteraan..nou, ik hem omgetrokken en we gingen weer verder. hij liep helemaal te dribbelen enzo. toen zag ik dat hayley d'r beschermers af waren...toen wisten we dus ook waarom ze ineens ging rennen..ze is zich waarschijnlijk "dood" geschrokken. we besloten eerst maar een rondje te maken en dan weer terug te gaan om te kijken of ze er nog lagen. toen we terug gingen waren er mensen die er eerst ook al waren dus die onze leuke actie ook gezien hadden. zij hadden de been beschermers gevonden en voor ons bewaard. dus wij blij dat we ze weer hadden en we zijn terug gereden.
echt, ik was zo blij toen we weer veilig terug waren...maar ik vond het toch wel dapper van ons dat we gewoon door zijn gereden.
die 2e actie was gewoon echt dom, ze had gewoon geen beschermers om moeten doen, maar ja, das nu te laat. vorige keer had ze ze ook om en zijn ze gewoon blijven zitten.
volgende keer dus maar zonder beschermers en hopen dat er niet meer van die klote mensen zijn die het leuk vinden om te toeteren...ze lachten ook gewoon ons uit..ik ben echt zoo boos nu(op dat moment dacht ik alleen maar: ik moet die pony stoppen maar hoe..)

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:21

Da's inderdaad een drama rit. Snap ook niet dat mensen gaan toeteren als ze paarden zien, en al helemaal niet gaan lachen Lips are sealed Frusty
De volgende keer gaat het écht beter hoor, dat weet ik zeker Haha! Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 20:22

Felice schreef:
Da's inderdaad een drama rit. Snap ook niet dat mensen gaan toeteren als ze paarden zien, en al helemaal niet gaan lachen Lips are sealed Frusty
De volgende keer gaat het écht beter hoor, dat weet ik zeker Haha! Knipoog


weet je het zeker??hahah, ach, zo slecht als vandaag is het nog nooit gegaan...