Een andere pony.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 10:56

Gisteren heb ik op een andere pony gereden normaal rijd ik altijd op een aardig stevige pony maar nu op een super dunne, dat was echt ff wennen.En ze was ook nog is een stuk kleiner als Morwena Lovers (maar ik normaal op rijd) Echt gek. Verward

Groetjes Dian Party!!

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:14

hihi dat gevoel ken ik ja.
ik reedt altijd op een manege, vaak op gizmo, alwin of flubber. 3 best grote, stevige pony's.

toen zochten ze dus een verzorgster voor het hengstje boudewijn (zie ook plaatjes forum ofsow, en dan foto's van mijn vorige vzpony).
ik proef rijden... Lachen weet je hoe gek dat zat?!!?!?! Boudewijn was een welshje en dus errug slank, en hij was ook errug klein, aangezien ik 1.70m ben.. en hij ong. 1.15m!!! ja daar zat ik dan op dat beestje...
hihi echt sow raar gewoon... Verward
en dan zat dat zadel nog eens los.. (geen een zadel paste h'm, daarna hebben we western zadel voor h'm gekocht).
in galop viel ik er dan ook af, tenminste ik viel er niet echt af...
maar ik zat dus lekker in relaxte galop, lekker tempo.. en opeens glijd het zadel eraf... oepsie!!!!!!!! gelukkig stond Boudewijn gelijk stil, ik hing nog met 1 been op h'm!! maar ja.. heb 't dus overleeft.. Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:30

hee, klinkt bekend! toen ik voor 1 van de eerste keren op colin(Welsh A) reed, ging hij bij de uitgang rondjes draaien,d an had ik altijd zo de neiging om me voeten op de grond te zetten om hem stil te zetten, net als bij een fiets! *LOL*

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:37

hahahaha dan was ie wel errug klein *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:40

Rolschaatsen eronder en lekker over de weg rijden. Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:42

haha, nee ik kon d'r dus niet bij, voelde alleen zo.dan was ik wel errug groot!hijs nl 1.22

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:46

oooooooowwwwwww ik dacht al......... hihi
maar geef mij maar een lekkere stevige fjord Haha!