Ben naar Londen geweest! (Pas op: Heel lang!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ben naar Londen geweest! (Pas op: Heel lang!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 20:30

Jullie hebben me natuurlijk heeeeel erg gemist! *NOT* Schijnheilig
Ik had geen tijd meer om te zeggen dat ik weg was! Dus jullie wisten er waarschijnlijk niks vanaf dat ik weg was. Schijnheilig
Maar iig..
Woensdag ochtend was ik rond 10 over 7 op school.. Gaaaap We vertrokken om half 8 met de bus naar Londen. Ik had er eigenlijk helemaal geen zin in op de 1 of andere manier.. Nu weet ik nog steeds niet waarom maarjah haha. Haha! We moesten eerst 5 uur rijden naar Carlet ofzoiets in Frankrijk. Daar moesten we met de boot..
T was echt super gezellig in de bus en 2 stoelen naar achter zat een super leuke jongen (stefan) die ik wel es vaker op school zag, toen vond ik m ook al een leuke jongen. Haha! Hij zat de hele tijd te kijken en ik ook, ik kreeg er helemaal vlindertjes in mn buik van hehe.. Tong uitsteken Nou even later waren we in Frankrijk moesten we een half uur wachten voordat we de boot op konden. Toen mochten we dus naar boven en die boot was echt zo vet! 100 restaurants en barren in verschillende stijlen, t was er echt gaaf! Helaas had ik mn fototoestel laten liggen in de bus dus ik kon geen foto's maken.. Snif.. Huilen Maar ik ga wel bijbestellen van mn vrienden enzo.. Maargoed. We hebben eigenlijk bijna de hele tijd buiten gezeten op t dek.. ook een paar keer helemaal boven maar je waaide daar echt bijna weg, waardoor ik van de trap flikkerde toen ik naar beneden liep. Schijnheilig Niet zo hard gelukkig! Wat wel heel goor was op de boot was dat alles gewoon onder t zout zat.. En toen we na een uurtje buiten op t dek binnenkwamen stonden onze haren stijf van t zout.. En onze lippen waren super zout enzo was echt goor. Misselijk Nou toen moesten we weer in de bus en had ik al helemaal geen aandacht meer voor stefan *ow ik ben echt erg Schijnheilig Verward * maar voor een andere jongen *don't know his name...* hij zat echt de he;le tijd te kijken maar elke keer als ik keek bleef ie kijken.. 1 keer lag hij onder zijn arm door te kijken en dat zag ik dus niet, dus ik keek naar hem en toen zag ik ineens dat ie zn kop wegdraaide.. *oeps* Schijnheilig Maar dit is niet echt boeiend. Schijnheilig Toen we eindelijk in Londen waren moesten we eerst in de internetruimte zitten van t hotel.. We mochten alleen niet internetten. Huilen Haha! Ongeveer 3 kwartier later mochten we de kamers in en ze waren klein! echt neit normaal.. 4 persoons kamers.. Ik stelde me gewoonkamers voor met in elke hoek een bed en een kamer van minstens 15 x 15 ofzo Schijnheilig Maar nee hoor een kamertje van 5 x 5 ofzo en 2 stapelbedden 1 heel klein wastafeltje met een spiegeltje. Maar ach we kwamen er alleen om te slapen enzo. Nou toen hebben we onze spullen ingelaaien en hebben we ons even opgefrist en gingen we de stad in! Ik had een zonnenbril van een vriendin van me op.. En we liepen daar we wilde oversteken, de helft van de groep was overgestoken toen werd het rood, dus wij moesten stoppen, en toen viel die zonnenbril op de grond.. 2 auto's reden er net langsaf, maar de 3e eroverheen.. Frusty Schijnheilig En die band van die auto klapte kapot.. En mn vriendin super verdrietig want het was een zonnenbril van meer dan 50 piek *NOT, t was gewoon een goedkoop ding maargoed..* Maargoed weer verder gelopen t was ondertussen half 7 toen we in de stad waren. Om half 12 moesten we weer bij t punt zijn waar we losgelaten waren zeg maar haha. Dus wij met de hele groep eerst naar de Mac om te eten.. Nou, daarna weer verder gaan lopen en toen hebben we besloten dat we neit meer naar de Mac gingen, want iedereen die een menu met een hamburger had had super erge buikpijn, en ik ook (ik had dan een big mac menu) Nou toen zijn we allemaal winkeltjes afgegaan enzo ent was echt gezellig, toen kwamen we nog 2 jongens tegen waarbij een jongen die met ons me e liep op de kamer sliep, dus die 2 liepen toen ook met ons mee. 1 van die 2 jongens leek superveel op mn ex, dus ja je raad t al daar werd ik toen weer verliefd op (we zullen t maar houden op de pubertijd, hè..? Haha! )nou t was al snel half 12 en we liepen weer terug naar t hotel. We waren rond 12 uur op t hotel en om half 2 moest iedereen in bed liggen, dan kwamen ze controlleren. We waren eigenlijkj van plan om naar de jongens te gaan waar ook Danny was (die jongen die ik toen leuk vond dus) maar we hebben toch maar afgesproken dat we dat niet deden. Dus wij liggen in bed word er ineens op de deur geklopt. Was t Derreck (vriend van mn vriendin die bij mij op de kamer sliep)Hij kon niet slapen... Maar hij was in zn eentje Huilen Dus hij moest van mij Danny gaan halen.. Dus dat deed ie. Haha! Maar hij was heel saai toen, hij zei ook bijna niks en hij durfde niet eens op mijn bed te zitten hij ging ergens anders zitten.. Huilen Dus ik kwam er toch achter dat t niet echt helemaal mijn type was qua innerlijk.. Nou toen kwamen ze controlleren of we in bed lagen dus er werd geklopt, en we deden niet open omdat de jongens bij ons waren en dat mocht dus niet. Hadden ze van alle kamers de code om de deuren te openen Frusty Dus waren ze pissig op de jongens alle 4 de volgende dag een pond minder (we kregen 15 pond om te eten elke dag) dus toen toch maar gaan slapen.
De volgende dag half 8 op staan, douchen, aankleden en opmaken enzo.. En ontbijten. Toen moesten we in de bus stappen en kregen we een rondrit door Londen. Wij zaten voorin en soms was dat nogal eng omdat t verkeer andersom is daar (duh) dus soms als je niet oplette leek t gewoon of we aan t spookrijden waren omdat je dat niet gewend was. Nou dus langs alle bekende dingen gereden enzo.. The Big Ben enzo en de Tower Bridge. Toen gingen we naar The London Dungeon. Dat is dus een soort museum over alle moorden enzo vroeger in Londen.. We moesten eerst een uur buiten wachten en er liepen 3 van die mensen rond die geschminkt waren en die lieten je steeds schrikken was best wel grappig maar soms verschoot ik echt super erg.. En 1 x vond ik t echt eng Schijnheilig Omdat die vent je echt super serieus aankeek net ofie je ging opeten ofzo.. Schijnheilig Toen we eindelijk naar binnen mochten moesten we eerst tegen de muur gaan staan en werden we nog banger gemaakt.. Een vriendin van me *van de zonnenbril Schijnheilig *werd toen al super bang enzo en toen moesten we nog door een poortje en werd er een foto gemaakt met zn allen. Ik moest samen met een docent een mand vasthouden waar dan de hoofden van 1 docent en 2 jongens in moesten vallen (haha ik kan t niet uitleggen maar scan de foto wel straks Schijnheilig ) en Danny (die ik dus leuk vond!) die moest net doen of ie mij ging wurgen.. Haha net of ze t wisten! Dus toen had ie mij wel vast! Haha! Haha! Tong uitsteken Nou toen mochten we naar binnen en toen kregen we dus van alles te zien over moorden die er gepleegd waren vroeger enzo.. En toen kwamen we bij t spannendste stuk. Jack The Ripper.... Dat was allemaal echt heel echt gemaakt dus best wel eng eigenlijk. Ik was nogal bang bij dat gebeuren omdat die ventjes allemaal rondliepen en je lieten schrikken enzo.. Maja het was wel echt vet daar. Schijnheilig Haha! Nou toen zijn we nog ff verder gegaan met de rondrit door Londen. Daarna naar t hotel hadden we 2 uur om ons eigen op te frissen enzo.. Daarna gingen we weer naar de stad om te eten maar we moesten om half 10 terug zijn omdat er een disco was in t hotel. Dus wij naar de stad gaan eten bij de burger king.. Ik was best wel aan t puberen die dag dus beetje depressief.. En we zaten nog ff in de mac donalds hadden we ff milkshakes gehaald enzo.. En een paar een speeltje van de happy meal Frusty Lips are sealed Schijnheilig Toen gingen ik en mn beste vriendin uit t groepje naar elkaar schrijven (dat speeltje was zo'n pluto ding waar je op kan schrijven op zon grijs plastic stuk zeg maar en je jkan t ook weer wegvegen Schijnheilig ) over Danny enzo.. En toen kwamen we buiten kwam 1 van mn vriendinnne naar mij toe of ik kwaad was en toen zei i dus nee hoezo? nou toen beweerde ze dat ik over haar had geschreven enzo.. En ik was al vet depressief en dan jank ik super snel dus toen werd ze zwaar pissig op mij toen moes ik janken.. *klinkt dom maar ach, pubertijd he?* toen kwam er net een groepje jongens langs waar Stefan ook tussen zat (jaja de jongen die ik als eerste leuk vond, snap je t nog een beetje? haha!) Schijnheilig En toen gingen ze mij allemaal troosten enzo en toen werd ik echt verliefd op Stefan Lovers Frusty (haha errruuug!!!!!!!!). Nou was t weer over maar nog steeds ruzie ze zei niks meer tegen mij enzo.. (tenminste, dat zei ze tegen iedereen maar later zei ze wel weer wat tegen me) Toen zijn we ff naar Funland gegaan, dat was binnen in een soort winkelcentrum met allemaal gokdingen en atracties al botsauto's en vrije val en nog zo'n ding met karretjes *weet niet hoe t heet haha* en je kon er ook een dressuur proefje rijden met een nep paard dat was echt heel vet! En nog van die stimulators enzo..
Nou toen was t ondertussen half 10 en liepen we weer terug naar t hotel.. Wij met zn alle ff naar die 'disco' (zo noemde ze t Frusty ) super saai1 *nu weten we ook hoe engelse disco's zijn....* Frusty Dus weer naar boven. Nou toen zijn wij stiekem maar naar de kamer van de jongens gegaan (Dus waar Danny sliep) was echt super gezellig maar t was er echt super warm (t was 's middags 34 graden geweest!!) en ik had een hele strakke spijkerbroek aan.. Dus ik 1 van mn vriendinnen stiekem mn pyama broek laten halen want die is echt lekker koel.. Nou ik me daar om kleden. Maakt een jongen die bij hun op de kamer sliep een foto van mij in mn string.. Ik was kei kwaad maar hij ontkende dat ie van mij had gemaakt hij zei dat ie een foto van de grond had gemaakt.. *owja* Maargoed de hele avond daar gezeten was echt gezellig.. Maar in Engeland is drank onder de 18 dus echt strengverboden. Wat doen die jongens nou, die hadden 12 flesje breezer mee genomen (ze hadden dus geluk gehad toen we door de duane moesten) en leeg gegoten in lege blikjes cola enzo! Nou even later lagen Danny en ik bijna tegen elkaar aan dus hij begon een beetje los te komen.. maar veel gebeurde er niet, errug saai dus! Nou om half 1 gingen we terug naar de kamer omdat dan de disco afgelopen was.. (1 vriendin was BTW in de kamer gebleven om te slapen omdat ze zich niet goed voelde) Dus wij naar binnen en onze pyama's aan trekken enzo.. Word Sandra (dat meidje die dus lag te slapen) ineens doodziek. Ze werd wakker van ons en we waren emt haar aan t praten. Ze was dol zei ze en ze had het super benauwd, en ineens beginnen haar ogen helemaal te tollen en valt ze flauw. Dus ik ren snel naar buiten, we sliepen toch langs de juffrouws. Ik roep een juffrouw en ze gaat meteen naar binnen.. Dus ik bleef maar buiten want ik kan daar echt niet tegen, even later moesten er nog 2 docenten bij waarvan 1 met zn EHBO. Toen werden mn andere 2 vriendinnen uit de kamer gestuurd en ze lag helemaal te trillen zeiden ze en te hyperventileren.. Wij hebben toen een een uur op de trap zitten wachten tot t weer beter was.. Toen ben ik nog stiekem naar de jongens gegaan ik wilde daar in bed gaan liggen stoot ik kei hard mn kop.. Huilen Deed echt zeeeer! En toen ben ik maar weer gegaan haha.. Nou toen mochten we de kamer weer in en toen lagen we in bed ging t brand alarm af Frusty Ik snel buiten op de gang kijken iedereen stond in de gang worden we overhoop gerent door 2 mensen die in t hotel werken.. Vals alarm. Frusty *gelukkig* dus weer terug naar bed.. Liggen we weer bijna te slapen word mn (zieke) vriendin wakker zegt ze ineens ik heb zin in ijs.. Dus ik naar de docenten of ze ijs hebben nee hebben ze niet maar wel ijskoud water.. Nou ook goed. Toen zijn we EINDELIJK in slaap gevallen. Volgende dag werden we om half 8 wakker gemaakt moesten we de spullen opruimen enzo de kamer moest helemaal schoon zijn.. Daarna hebben we ontbeten en Sandra met moeite ook een boterham naar binnen geduwd (ze was zo ziek omdat ze 2 dagen niets gegeten had terwijl t bloedheet was en de hele dag lopen enzo..) Daarna de koffers de bus in en ging de buschauffeur de hele dag slapen dus wij moesten lopend en met metros overal naartoe. Gingen we eerst naar de metro.. En ik en Sandra stappen uit bij t sttaion waar we eruit moesten.. Ineens pakt ze mij vast en zegt ze 'Ik ben dol man' en daar ging ze weer.. Dus ikke schreeuwen komen de docenten weer weer van alles naar binnen stoppen.. Haar op een stoel gezet en even later kwam ze weer bij.. Nou weer verder lopen. Eerst ff op een grasveld in t High Parc gezeten. Was ook wel gezellig en t ging alweer beter met Sandra. Toen was er een wisseling van de paarden. Dus zijn we ff gaan kijken... Wat een lelijke knollen zeg haha! T was ook errug saai heb wel een paar foto's gwmaakt. Daarna meteen door naar Buckingham Palace voor de wisseling van de wacht.. Onderweg kwamen we Stefan en een vriend van hem die mij de vorige avond heeft geprobeert te versieren tegen.. Schijnheilig Helaas was t al super druk dus zagen we niks. Dus we zijn maar weer weg gegaan.. Weer ff op een ander grasveld in High Parc gaan liggen en toen ging ik Stefan pesten. Lovers Ik had in mn tasje Hugo Boss bij en 1 van mn vriendinnen wilde die ff op doen en ik ook.. Toen spoot ik perongeluk op Stefan en dat vond ie niet leuk dus toen ging ik meer spuiten maar toen ging hij weg rennen, dus ik erachter aan.. En toen stopte hij en toen pakte hij mij op zn rug.. Maar niet dat ik zeg maar met mn hoofd omhoog zat en met mn benen om zn rug heen maar hij gooide mij over zn rug heen zo scheef zeg maar.. Nou toen heb ik m nog ff flink ondergespoten zodat ie een lekker vrouwen geurtje op had. Tong uitsteken Nou toen zijn we weer verder gelopen en er was een heel laag hekje waar ik op ging staan en probeerde te lopen maar ik flikkerde steeds.. Toen tilde hij mij erop en hield ie mij vast zodat ik toch kon lopen haha Lovers Lovers Lovers Nou toen even later wilde iedereen een hotdog halen en ging ik op een hekje zitten want ik hoefde niet en Stefan ook niet.. En toen kwam hij voor me staan keek ie mij recht in mn ogen aan.. en kwam ie steeds dichterbij... En toen werd ie geroepen. Frusty Jammerrr.. Maar helaas! Hij heeft wel mooie ogen! Lovers Lovers Lovers Nou toen moesten we weer terug en toen onderweg werd ik door Nick (een vriend van hem dus die met ons mee liep) geroepen. Hij stond er gewoon bij en 1 van mn vriendinnen was er ook bij.. Vroeg Nick of Stefan kans bij mij maakte dus ik zei 'Ja zeker' Haha! Maarja meer gebeurde er niet.. Toen moesten we weer terug naar de meldgroep en moesten we weer met de metro.. En je raad t al, weer een aanval in de metro, maar dit keer wel een hele lange. Ze stond wéér langs mij en haar ogen ebgonnen te tollen en ze viel flauw dus wij snel haar op een stoel gezet. Maar ze bleef maar trillen en hyperventileren. Een vreemde man kwam ons helpen door met een grote envalop te waaien zodat er wat frisse lucht kwam. we moesten nog 20 min. in de metro dus we konden geen frisse lucht halen ofzo.. Toen hebben we er druivensuikertabletten ingestopt, water, ijs, maar ze bleef maar doorgaan.. Ik vond t zo eng want ookal hadden we ruzie ik gaf wel om der.. En eerlijk gezegd dacht ik echt dat ze dood ging ofzo want ze werd gewoon niet wakker. Toen stopte hij eindelijk dus wij allemaal eruit. Hebben we haar op een stoel geplant daar in t station.. Iedereen weg gestuurt behalve ons groepje. Nog een kwartier daar gezeten en ze kwam eindelijk een beetje bij.. Toen moesten we dus zo snel mogelijk naar buiten. Maar er waren alleen liften. Frusty En ja, ze kreeg die aanvallen alleen in kleine benauwde ruimtes.. Dus de lift in en ze begon weer.. Met zijn alle haar naar buiten gesleept en buiten weer van alles erin gestopt en toen kwam ze eindelijk weer bij. Zijn we zo snel mogelijk naar een terras gegaan en hebben we met zn alle een beetje bijgelegt om voor Sandra een broodje te kopen. (Belachelijk duur was het, 7 pond!!! Frusty Frusty ) Heeft ze de helft op gegeten en dat was al super goed. Toen hebben we daar een beetje rondgelopen en ze kreeg al praatjes daar was ik allang blij om, ook al waren sommige negatief Schijnheilig Haha! Nou toen kwamen we Stefan nog een paar keer tegen maar hij keek niet eens naar me.. Totdat hij aan de andere kant van destraat stond en t begon te regenen.. En we keken heel toevallig tegelijk naar elkaar, hij dus naar mij en ik naar hem.. En we bleven kijken.. Lovers Ik kreeg echt helemaal kriebels in mn buik.. Maar de hele avond zag ie me niuet meer staan. Huilen Vond ik echt niet leuk maja!
Toen mochten we 's avonds nog ff naar de stad (nouja Picadilly Circus heet dat eigenlijk maja) zijn we nog ff naar funland gegaan en heb ik een nieuw tasje gekocht en oorbellen en ringen enzo Haha! (ff geld opmaken he Tong uitsteken) En toen moesten we helaas gaan.. Kregen we eerst nog een rondrit van een half uur om nog ff London By Night te zien Haha! . En toen vertrokken we.. Eerst gingen we een film kijken; Me, Myself & Irene.. Maar ik werd daar zwaar moe van maar t meisje voor mij had haar stoel best ver naar achter en volgens haar ging ie niet verder naar voren *jaja...* dus ik kon echt niet slapen.. Toen onderweg lag Sandra te slapen en kreeg ze zon aanval in haar slaap.. Toen heeft het bijna 3 kwartier geduurt tot ze wakker werd want ze lag gewoon te slapen en in haar slaap viel ze flauw dus dat was echt heeeeeeel erg eng.. Toen moesten wij alvast naar boven gaan.. Even later kwam ze aanlopen helemaal jankend ik vond t zo zielig! Toen heeft ze de hele tijd bij mij uit zitten huilen nou ik moest moeite doen om mn tranen in te houden.. We hebben nog de andere helft van t broodje naar binnen gestopt wat ik zelf errug knap van haar vond. De zee was errug wild en toen werd ik echt super misselijk.. Moest ik bijna kotsen. Schijnheilig Misselijk Even later mochten we de bus weer in en gingen we naar huis.. Nu zat ik eerder in de bus als t meisje voor me dus ik heb haar stoel mooi ff naar voor gezet zodat ik wel kon slapen. Haha! Iedereen was aan t kletsen achter ons enzo (stefan enzo.. Lovers Haha! ) en daar werd ik helemaal niet wakker van.. En toen fluisterde stefan 1 keer mn naam werd ik meteen wakker.. Hij zat achter mij en toen vroeg ie of ik chips wilde dus hebben we samen chips gegeten. Tong uitsteken Ik was allang weer blij dat k weer aandacht van m kreeg!! Schijnheilig Schijnheilig Clown Nou t meisje naast me lag ook te slapen dus toen ben ik over haar heen geklommen en ff bij een andere vriendin van me gaan zitten die zelf een paard heeft dus ff lekker banketstaaf over paarden. Haha! Toen kwam stefan ook steeds langs enzo en toen kreeg ik een cadeautje van m.. Want we waren de bus rond aan t schieten met van die lepeltjes voor de koffie enzo.. En toen kreeg ik er 5 cadeau en ik heb ze nog steeds Tong uitsteken Haha! Lovers Haha nou even later waren we in Eindhoven.. En toen was ik thuis..
Ik vond t echt super vet! Echt gezellig! En ik hoop dat ik dinsdag Stefan weer zie op school... Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Haha bedankt voor t lezen, je bent nu volgens mij alweer een uur verder!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:49

nee hoor geen uur 10 minuten ofzo maar was wel erug lang zeg
Haha! maar leuk joh je had het echt naar je zin zo te horen!! wij gaan er ook heen met school lijkt me echt gaaf *LOL*
maar voor wie kies je nu die stefan ahahah of een andere en als ik een x bij je kom dan wil ik hem wel zien hoor Lachen even kijken waar jij op valt hah
idd wel eng met dat meisje heetf ze dat normaal ook of alleen op die reis in londen?
xxxxxjes brenda en velvet en haar mammie Kwijl Lovers reageer zo nog een keer moe nu ff wat anders doen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 20:52

Jaa stefan uiteraard.. Hij is écht leuk! Die andere niet..!! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers En voor dat meisje was t de eerste keer dat ze die aanvallen had.. T was echt zielig voor der. Maar ze is best wel dik en haar ouders zeggen dat ook altijd tegen haar, en ze hadden dinsdag gezegd dat als zij dunner geweest was dat hun gezin perfect geweest was.. Frusty Lips are sealed Boos! Daarom at ze niets.. Ze zat ook de hele dag voorat ze die aanvallen had 'Ik heb liever Anorexia dan hoe ik nu ben'.. Echt heel erg zielig. En door die ouders ging ze dus niet eten.. En we sliepen eigenlijk best weinig, het was bloedheet, we moesten veel lopen.. En ze had ook een beetje last van heimwee.. Dus ja dat gaat gewoon niet goed!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: Ben naar Londen geweest! (Pas op: Heel lang!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:53

Nathalie schreef:
Jullie hebben me natuurlijk heeeeel erg gemist! *NOT* Schijnheilig



ik had je wel gemist hoor nat was helemaal overstuur Knipoog Huilen dat je het me niet had vertelt bedenk nu maar ff hoe je dat goed gaat maken Extreme duivel Lachen Knipoog

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:54

al weer 1 van mij Haha!
maar das idd erg zielig voor haar komt
en niet echt leuk dat haar ouders dat zeggen

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:58

nou, zeker wel een kwartier ja.....
Maar wel een leuk verhaal!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:02

Zoo he, puf klaar, haha! nee hoor vond het heel luek om te lezen en ben blij dat je het leuk hebt gehad. Jij bent ook snel in luv he, haha, maar wil wel weten hoe Stefan er uit ziet hoor, fotoooo Schijnheilig Ik vindt het echt zielig voor dat meisje ook. Heeft ze geen epelepsie. Enne, ik heb je heel erg gemist hoor *LOL* London is wel een leuke stad he. Ben er zelf ook geweest. Maar echt leuk verslag hoor!

gr. Amy Lovers

P.S. Volgens mij heb je het Bokt recor langste verslag ooit, haha *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 21:18

Haha normaal ben ik niet snel in luvv maar ik ben nog nooit zo lang vrijgezel geweest als ik nu ben.. *sinds 25 augustus Schijnheilig * en daar kan ik écht niet tegen!!!! Schijnheilig

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:56

Zo heej, dat was een lang verhaal! Ik heb hem helemaal gelezen! Haha!
Ik had je trouwens wel gemist Tong uitsteken .
Heb je veel kiekjes gemaakt van je hottie? Haha! Wel aan mij geven he? Haha!

Trouwens kei zielig voor dat meisje, dan is toch dr hele tripje verpest lijkt me...
Hadden ze wat in die hamburgers gestopt ofwa?

Hopenlijk wordt het wat met die jongen (volgens mij vind jij vrijgezel niet zo vrijgezellig als ik.. Haha!) , en als je helemaal wanhopig bent, dan kom maar hier heen, ik heb die lekkere jongen (ja die die!!!) nog in de bus gezien en ik weet waar ie woont, email hek nie }> . Of ben je daar ook weer op uitgekeken Tong uitsteken:P:P

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:02

Harstikke leuk voor je! Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:12

Hahaha, klinkt als een rumoerig tripje met voldoende liefde en drama Haha!
Net GTST met al die bijna zwijmel momenten *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:08

Zoooo wat een verhaal! Maar het klinkt echt super gezellig! En ik wil ook foto's zien van Stefan! Lovers *LOL*
Wat sneu voor dat meisje zeg. Lijkt me heel erg als dat bij zo'n reisje gebeurd. Het lijkt me nl super leuk om naar London te gaan en dan krijg je zoiets!

Ik vind het echt leuk voor je dat het zo leuk was! Party!! Kom jij maandag trouwens ook nog naar Hattem toe? (Ja, sorry een beetje offtopic!! *LOL* )
Laatst bijgewerkt door Joleen op 19-05-02 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

anibreG

Berichten: 399
Geregistreerd: 17-12-01
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 15:20

ik ben vorige week ook naar londen geweest met school het is daar echt mooi. alleen minder was dat we maandag om 5.15 vertrekken moesten

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 18:43

Joleen schreef:
Zoooo wat een verhaal! Maar het klinkt echt super gezellig! En ik wil ook foto's zien van Stefan! Lovers *LOL*
Wat sneu voor dat meisje zeg. Lijkt me heel erg als dat bij zo'n reisje gebeurd. Het lijkt me nl super leuk om naar London te gaan en dan krijg je zoiets!

Ik vind het echt leuk voor je dat het zo leuk was! Party!! Kom jij maandag trouwens ook nog naar Hattem toe? (Ja, sorry een beetje offtopic!! *LOL* )


T was idd nit leuk voor haar.. Ze moest ook steeds huilen enzo ze had zich zo erg op Londen verheugd... Verdrietig

En nee ik kom helaas niet naar Hattem.. Huilen Huilen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 19:37

Echt zielig voor d'r ja. Frusty

Ik had van Jessica al gehoord dat je niet komt. Jammer...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:09

Djiezz Nath wat een verhaal! Maar zo te horen was het super!
Wat sneu voor dat meisje zeg en wat stom van die ouders dat ze dat kind allemaal complexen aanpraten! Boos! Daar mag ze wel mee oppassen!!

Jammer voor je dat je niet naar Hattem gaat, maar dan ben ik tenminste niet in mijn eentje zielig omdat ik er ook niet ben, maar je komt wel naar Kootwijk!! Lachen

Je bent wel een klein sletje hoor hehehe Tong uitsteken

Kus