Symphony,s eerste week

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Symphony,s eerste week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 11:23

Op 9 mei werd ze geboren. Mijn kleine eigenwijs. Gisteren ontsnapte ze al twee keer uit de stal.
De eerste dag was ze aan de diarre en wat denk je komt er stro mee naar buiten. Gisteren weer hoor een helelangen sliert want kauwen lukt nog niet goed.
Gisteren at ze ook al haar eerste gras en dat ging zeker niet per sprietje, maar per bos. Ook toen ze gisteren voor de tweede keer de stal uitglipte had ze een grote pluk kuil in haar mond. Eerder deze week heb ik haar uit de buiten bak moeten halen omdat ze zand zat weg te schrokken.

een voedsel opsessie????? Extreme duivel Vork Tong uitsteken Party!! Haha! Boos!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:50

Vorig jaar hadden wij ook zo'n haflinger veulen die echt gras at op een manier dat hij overal verstand van had stond net zoals zijn moeder en soms even sloom om hoog kijkenen dan weer verder grazen. We hadden ook nog nooit zo'n lief veulen van deze merrie gehad ze had eerder altijd van die vervelende krengen!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 00:36

vandaag
Symphony heeft me behoorlijk laten schrikken.zaten we lekker in de wei zij lag lekker en ik zat naast haar. was het tijd om te gaan, dus ik sta op niets geen reactie. ik denk nou weet je wat ik ga het touwtje van Exel pakken als ik terug kom staat ze wel op. nee hoor nog niets. ik haar wakker kloppen nou nouwelijks een reactie, dus ik loop weg met Exel nog niets ze blijft gewoon liggen. nou toen had ik het wel hoor. ik iemand gehaald met een hondje en toen met veel moeite kwam ze overeind. en sjokte achter Exel aan de stal in. ik dacht echt even dat het niet goed was. we denken dat ze wat duf was geworden van de zon. het was namelijk erg warm in het land. op stal begon ze gelukkig weer te drinken
lekker ding toch.