kvika toch weer exceem :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

kvika toch weer exceem :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 21:25

helaas, helaas het mocht niet zo zijn dat kvika van d'r exceem af is.

ik had goede verwachtingen met die thee die ik haar gaf, maar toen ik vanmiddag op het land aan kwam had mevrouw weer lekker staan te schuren.
een heel stuk manen eraf en ook al wondjes Huilen

heb haar gewassen met kreo shampoo. toen excema balsum en deken weer op.

nou ja gelukkig was ik er aardig optijd bij
wel jammer dat die thee niet meer helpt Verward

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:27

Boett-deken!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:43

Snif...jammer zeg!
Nouja je hebt het geprobeert...

En als ik even mag antwoorden in plaats van Macliza, Kvika heeft al een boett-deken, maar Macliza dacht een middeltje gevonden te hebben wat voldoende werkt tegen exceem om Kvika zonder die deken te laten lopen...helaas dus niet.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:48

ah arme kviek, kep dr t laatst gezien met exceem, was het nu helemaal over?balen dat het nu weer begint Boos! beterschap Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:07

Ineke2 schreef:
En als ik even mag antwoorden in plaats van Macliza.


Nou vooruit! Haha!
Ik vind het alleen zo jammer dat mensen toch steeds weer al die middeltjes proberen, het is vaak weggegooid geld en een boett-deken verdient zichzelf op jaarbasis zo terug. Ik weet het, het is geen pan om die ijslanders als een soort monnikken verkleed in de wei te zien lopen, maar het gaat om het welzijn van je paard in dit geval...dus macliza, doe kvika een lol en trek die boet-deken weer aan! (bij kvika dan Knipoog )

Hoe is het eigenlijk met Vidar?

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 22:16

ik schreef ook in me berichtje dat d;r deken ook weer om is.

ben het met je eens over alle middeltjs en potjes, maar omdat kviek naar vidar gaat dacht ik kan ze lekker zonder deken gedekt worden.

( weet eigelijk niet eens of die deken wel om kan blijven) Verward

maar helaas

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:19

kvika schreef:
ik schreef ook in me berichtje dat d;r deken ook weer om is.


Ik zag het (niet eigenlijk) Cool
Volgens mij kun je inderdaad beter haar deken afdoen. Ik weet niet hoe handig Vidar is met die dingen Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:28

he balen dat het weer terug is gekomen. Julius had ook exceem. Vreselijk om te zien dat je paardje zoveel jeuk heeft.

Maar ja, je hebt een deken dus die zou ik dan ook maar gebruiken. Wordt wel lastig met de hengst denk ik.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:29

Jammer!

Ik was al op internet gaan zoeken naar die thee, & had het bij op mijn lijstje te-proberen-dingen' gezet...

Sibold, ik heb ook een Boett-deken, & ik vind het echt twee keer niks. Ze heeft het wel op, maar na een paar dagen had ze al overal kale plekken, aan de randen van de buikflap enz. En de hoofdkap kan ze echt niet verdragen. Ik hoop ook nog altijd om iets anders tegen te komen. En blijf dus experimenteren... Dus ik begrijp wel dt mensen maar middeltjes blijven proberen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:22

Een kennis van onze buren maakt die dekens zelf van een stretchstof. Mijn buren waren er heel enthousiast over. Hun shet had het dag en nacht aan op het land en kreeg weer manen en staart. Nu heb ik er ook 1 gekocht. Ik ben ook bang voor schuurplekken, maar die vrouw zij dat het heel erg meevalt. Het is erg zacht materiaal. Ik houd jullie wel op de hoogte, want de prijs valt ook erg mee (140 euro voor complete deken van staart tot neus evt. met oren erbij. Desnoods op maat aangepast als standaard niet goed past!)