wat doen jullie zoal met jullie (verzorg)shetlanders ???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

wat doen jullie zoal met jullie (verzorg)shetlanders ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 21:41

wat doen jullie nou eigenlijk met jullie (verzorg)shetlanders

dat is nou mijn vraag ik ben helemaal gek van shtlanders Haha! Clown Knipoog Tong uitsteken Vingers aflikken Pling Lachen *LOL* Schijnheilig hahaha en daarom wil ik weten wat jullie er allemaal mee doen ???

ik wil namenlijk een shetlander kopen (ik moet eerst geld en plek hebben waraik de shet kan zetten hoor maar ja )
ik ebn KLEIN hahah en kan makkelijk op een shet rijdne denk ik als je me een e-mail suur naar

[url]super_brechtje@hotmail.com[/url]
dan kan ik je een paar foto's laten zien !! Haha! Knipoog
want dan kunnen jullie zien of ik echt wel op shetlanders pas maar nu ff terug op de vraag

wat doen jullie met jullie (verzorg) shetlanders

oke geef een reactie asjeblieft
kussssssies nanda Tong uitsteken

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:08

Ik poets hem vooral heeeel vaak om een band te krijgen. Veel wandelen en verkeersmak maken, watermak maken, kijken wat ze allemaal durven. Ik heb pas een karretje gekocht. Mijn nichtje rijd er af en toe op. Als hij bij iemand anders staat en neit te ver weg kun j naar je hui lopen (wel eerst beetje conditie "kweken")
Opjagen in de bak wei uitmesten hmmz, meer weet ik eigenlijk niet.
Oh ja voetballen. ik schop de bal en de pony shopt er meestal ook een keer tegenaan. *LOL*

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:20

longeren, losgooien/vrij springen, voor een karretje, lange teugel werk, spaanse pas, knielen, weet ik veel iig eenheleboel!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 19:41

wat doen jullie allebij leuke dingen als ik zo in de ronte kijk zie ik mensen dat niet doen die zetten hun shetje op een weiland en KLAAR word niks meegedaan

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:00

tja... die mensenheb je altijd... maar die heb je ook die dat met gewone paarden doen! maar eens het wordt vaak afgeschreven als een gezelschaps pony waar je verder neits mee kan doen! Maar als je er wat tijd instopt kan je er hele leuke dingen mee doen!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 20:03

dat vind ik nou ook maar ja die mensen intereseerd het gewoon niet het is gewoon het hebbe van een shet pony of whatever

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:01

ik als echte shetfan: ga ermee naar keuringen, naar de hengstenhouderij: dus echt het fok en show gedeelte. Verder wordt ermee gewandeld en gereden longeren (voltige)
Tevens geef ik er ritjes mee op feestjes en braderiemarkten, daar wordt ik regelmatig voor gevraagd.
ik heb nog shetlanders te koop vanaf 100 Euro dus als je er eentje zoekt: www.immetjeshoeve.nl

Groetjes Anke

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:35

alles wat je met een groot paard ook doet

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 20:06

ik wil wel een shetje maar weet niet wara ik die dan kan stallen weet je hahahah