Hoe lang geleden dat je er voor het laatst bent afgevallen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Hoe lang geleden dat je er voor het laatst bent afgevallen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:06

Ik zit hier op mijn werk en verrek van de spierpijn, het is 3 jaar geleden dat van een paard was afgevallen, en gisteren knalde ik er vrij hard af. Had het met dit jonge paard al wel een keer verwacht. Hij was gisteren heel erg jolig, en had last van zijn hormonen, en er liep een merrie in de bak, dus eerst een paar bokken, toen aan de haal, en vervolgens omhoog komen, tja dat kon ik dus niet meer uitzitten.

Nieuwsgierig wanneer jullie voor het laatst er af zijn gevallen???



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:09

Echt nog nooit?????
Jeetje, het is nu heel lang geleden, maar in mijn hele paardrijcarriere ( of hoe je dat wil noemen) toch wel heel vaak, niet op 2 handen te tellen, ook niet op drie trouwens
Cody schreef:
Euhmmm nog nooit? Haha! *afkloppen* Schijnheilig
Ik doe het gelijk goed, als ik val dan val ik met paard en al. Dat was vorige winter met IJsco, we draafden in het bos, ze struikelt en we liggen samen op onze snoet. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:17

Inderdaad, ik rijdt ook alleen jonge paarden, toch is het echt drie jaar geleden, mazzel gehad waarschijnlijk. Heb er in die drie jaar ook wat zadelmak gemaakt, maar bleef steeds zitten.

Nu moet ik wel zeggen dat die drie jaar geleden ook drie keer binnen 5 minuten was, heb nog nooit zo gebaald.
germie schreef:
maandje geleden, spier in m'n rug gescheurd ofzo. ja, ik rij ook paarden in, dus dan neem je wat risico's
Als je alleen op een manegepaard rijd heb je gewoon minder kans om eraf te vallen dan wanneer je dagelijks 2 tot 3 paarden rijdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 15:48

haha, zoiets heb ik op wedstrijd gehad, aan het losrijden in de buitenbak, en mijn toenmalige schatje begon op eens te bokken, ja en niet op het droge stuk, maar op het stuk waar er plassen stonden, dus ik in de plas, met rijjasje en witte rijbroek, helemaal onder de modder, paard naar huis gegaloppeerd, alleen halverwege is hij in zijn teugel gaan staan en toen stond ie stil, wachtend tot iemand hem kwam bevrijden. ( een slimmerd was het nooit)
Vervolgens heb ik de proef nog wel gereden.
Barb schreef:
november vorig jaar, zo met mijn hoofd in de modder omdat ik toen nog geen bak had Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, LonnekeXXX, miereneter, nien81, Sjors050, Unicorn79, Vagabondo en 169 bezoekers