Lang geleden dat ik zoooooooo lekker gereden heb...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Lang geleden dat ik zoooooooo lekker gereden heb...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 18:39

Wat heb ik toch echt een super merrieke zeg Lachen Vandaag heb ik echt heerlijk gereden. Ik kon haar zo met mijn benen en zit rijden. Lekker veel slangevoltes en van S v.h.v. gereden. ze deed het gewoon! Ik hoefde geen aanwaijzingen te geven met mijn teugels. Was echt super! net alsof ze M rijdt of zo En niet een merrieke die ik pas net heb ingereden en pas voor de 20ste keer ofzo op zit. In draf was ze ook zooooo lekker. Drukte ik mijn rechter been aan dan nam ze de rechterstelling voor de bocht naar rechts. Lengtebuiging was super. kortom HEERLIJK aan het been. Ik heb zoo lekker gereden dat ik de tijd niet eens meer in de gaten had. voordat ik het wist was ik al een dik uur aan het rijden. ben toen snel naar huis gegaan (ideaal: kwartier naar huis stappen van het bak) En haar lekker verwend. Als ik haar niet zelf zadelmak had gemaakt en zelf ingereden heb dan zou ik echt niet geloven dat ze pas net ingereden was. Ben echt trots op haar Lovers
Een nadeel van het rijden: ze pakt het zo super op dat het al mijn wilkracht vergt om geen stapje hoger te nemen! ze is pas drie en ik wil haar zeker niet verpesten. hehe. Ze pakt het soms echt te SNEL op. Dan moet ik me echt terug houden om wat moeilijkers te vragen. Wel heerlijk dat ik bij haar nu echt de basis er goed in kan zetten. Wil haar pas wat meer gaan vragen als ze 4 of zelfs 5 is. Vergt veel geduld aan mijn kant! hehe. Rij nu ook maar 2x in de week dressuur en zo'n 3x lekker de bossen in. Anders ben ik toch bang dat ik ff denk van: ff dit proberen of ff dat proberen en haar ga verpesten. Maar ik heb echt een super merrieke Lovers

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 23:50

Fijn hè, als je paardje zo lekker gaat.
Verder heb je groot gelijk dat je het zo rustig aan doet, je hebt nog tijd zat.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 03:11

Geniet er maar van Lachen