Het was weer leuk op de manege!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robinneta

Berichten: 64
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 20:16

Het was weer leuk op de manege! ik kwam aan en er stonden veulentjes (met hun moeder natuurlijk) in de wei. O zo schattig, een was heeeel levendig! :p Die sprong en wipte en nog meer, de andere veulentjes deden soms mee. Ik weet het niet zeker, maar die levendige die is 10 dagen oud, de rest iets jonger. Lachen
Daarna hebben we gewoon wat gespeeld, op de hooi berg. Knipoog en daarna ben ik gaan rijden, op een schat van een Robinneta! We hebben weer goed gereden! ik had geen appeltje ofzo voor haar bij, maar de volgende keer krijgt ze een extraatje (als ze goed gereden heeft!) en als ik er mag op rijden. Knipoog Want het is een manege paard. Verdrietig
Dit moest ik even kwijt, het zou lijk zijn als jullie reageren!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 20:24

ahhh leuk toch?
ons veulen is zo'n beetje 20 dagen oud,maar ik kan haar al poetsen en beentjes optillen en ze herkent mij ook al,als ik haar roep hinnikt ze naar me en in de wei komt ze naar me toe en komt dan lekker knuffelen en kiebelen.ik ben heel gek met haar,ze heet soraya

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:54

Gaaf joh, al die veulentjes! Bij ons hebben ze ook een heel lief veulen, die werd geboren op de eerste paasdag... paasveulentje Party!! . De eigenaar heeft al twee mensen gesproken die een hoog bedrag voor hem willen neertellen, want hij heeft beroemde ouders. Hij wordt ook ooit wel weer verkocht, maar voorlopig geniet ik nog van z'n lieve oogjes Party!! !
Jammer dat Robinetta een manegepony is, maar misschien als je goed spaart dat je ooit een eigen paardje kan kopen!
Ik ben nu 34 jaar, en zag gisteren een hele oude pony op de manege staan: Dundee. Hij is best rustig, soms zelfs sloom. Maar twintig jaar geleden niet! Toen sprong ik altijd met hem in de les! Tegenwoordig rijdt Dundee altijd in de beginnerslessen, en heeft hij dus een rustige ouwe dag. Hij ziet er nog goed uit!
Ik hoop dat jij over twintig jaar ook nog Robinetta zult tegenkomen. Weer een appeltje geven, zoals vroeger. Leuk joh, samen herinneringen ophalen!
Wat leuk is: een paardendagboek maken Party!! . Ik weet zelf niet zo goed meer wat ik vroeger op de manege deed, het is zo lang geleden. Maar vroeger schreef ik het allemaal op in een dagboek, ik maakte elke week over de manege een verhaaltje, over hoe die dag ging, of de les leuk was. Leuk joh! Als ik het nu lees, lijkt het precies op het soort berichtje wat jij hier net hebt gezet Lachen .
Veel plezier met rijden.
Groetjes, Dorine.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:57

Dat komt mij bekend voor. Toen ik op de manege in utrecht reed, is al weer zo'n 14 tot 15 jaar geleden, schreef ik ook alles op over de les. op wie ik reed en wat we die les gedaan hebben. Die schriftjes heb ik nog steeds en het is komisch om dat nu af en toe terug te lezen. Ook over de manegewedstrijden staat alles.. *LOL* *LOL*