eindelijk heb ik dan CHAPS!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

eindelijk heb ik dan CHAPS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:19

ben helemaal blij, heb eindelijk chaps!
Wou ze al kei lang omdat ik gevoerde rubberen laarzen heb, en die dingen zijn snikheet (en swinters te koud! Boos! )
Maargoed, nu heb ik ze dus en vind ze echt super zitten!
Ook loopt het veel fijner (heb ook fijne schoenen aan!) en kan gewoon en voet bewegen... terwijl die laarzen dus absoluut niet fijn zitten, en helemaal geen steun in...

Ben helemaal blij met me chappies!

(moest het gewoon ff kwijt... Schijnheilig )

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:21

heerlijk zitten die dingen he! k ehb ze nu ook al 2 jaar ofzo en k wil nooooit meer met laarzen rijden! k deed het meer omdat k me hakken niet goed naar beneden kan krijgen met laarzen!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:23

Ik kan dus echt niet met chaps rijden hè! Heb nog een paar te koop..
Nee, geef mij maar mn leren laarsjes.. Met chaps rijden kan ik echt niet meer!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:30

Ik heb voor les en wedstrijd leren laarzen. Ik reed er eerst ook gewoon thuis mee, maar daar vind ik ze te kostbaar voor.
Ik heb nu lederen laarzenschachten met jodhpurs eronder, en dat is echt een genot. Je kan je voeten goed bewegen en hebt toch veel grip door het leer van de laarzenschacht.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:39

Zijn het lange chaps of korte? Ik heb lange en korte. Als het koud is in de winter, is zo'n extra laag wel heel fijn hoor. En als het zomer's heel warm is, kom ik met korte broek op stal en doe ik als ik ga rijden mijn chaps er over heen. Ik wilde vroeger altijd al lange chaps, daar was ik helemaal weg van. Toen ik mijn eerste paard eenmaal had, zijn die dingen er ook gauw genoeg gekomen.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:42

korte chaps
(ten minste. tot me knien)

Ik wilde ze, na dat ik ze van een vriendin had uitgeprobeerd, aangezien ik helemaal geen steun in me laarzen heb, en al aak zat, tijdens wandelen ofzo ben omgekeerd omdat me voeten zeer gingen doen!

zalig zitten ze!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:40

verschrikkelijK! schoenen passen er niet onder, het zit verschrikkelijk pff

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:05

Ik vind ze lekker zitten en fijn winddicht, maar niet echt geweldig met rijden. Ik houd het liever op m'n laarzen. Ik vind het alleen wel jammer dat m'n franjes loszitten. Toch maar eens de naaidoos opzoeken Tong uitsteken

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:22

ik ben ook zo blij met me chaps!!
het zit veel steviger en je kan je veel beter bewegen.
vooral voor in de zomer is het veeeeeel beter want laarzen blijven zo plakken.....yak!! Haha!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:37

ik vind chaps ook veel lekkerder zitten, alleen zijn die van mijn kapot en moet ik dus nog nieuwe kopen...maar het komt er alleen noooiit van ....zucht...

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:02

Ik rij soms met chaps en soms met laarzen. Alleen nou heb ik een tijdje met laarzen gereden omdat ik sporen aan had en dat is met chaps z'n gedoe. Dus nu moet ik weer heel erg aan de chaps wennen nou jah vooral aan de schoenen ik had er nieuwe schoenen bij gekocht en die zitten nu echt nog ff voor geen meter Scheve mond
Ik heb chaps met klitteband dat is ook wel irri, ik wou eigenlijk nieuwe kopen met een rits maar daar wacht ik nog wel ff mee. Straks dan zitten die schoenen nog steeds voor geen meter en dat heb ik al wel weer nieuwe chaps gekocht ook zonden dan.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:22

ik rijd meestal met laarzen, omdat ik als ik een tijd met chaps heb gereden meer moeite heb om mn hakken goed omlaag te houden en mn chaps zowat kapot zijn, heb ze al zon 5 jaar en heel vaak gedragen maar zitten heerlijk!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 23:24

ik heb ook met klitteband *kun je zo leuk iemand mee irriteren,, dat geluid is zo mooi! Schijnheilig *
en vandaag gereden en ging echt beter (kan me hakken normaal uitdrukken, en dus normaal aansporen met de sporen)
Ook geen geklooi met de beugels in de galop enzo!
NOOIT meer die laarzen voor mij! *nouja, wedstrijden....*
Vind die chaps veeeeeeeeeel beter!
*en geen last van de sporen... bij me laarzen vel ik ze zitten bij het lopen, bij me schoenen niet!*

vandaag ff flink ingespoten met van die spray... hopen dat ze lang goed blijven! *LOL*