Paard plotseling dood....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Paard plotseling dood....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 21:26

Vanochtend vroeg is er hier op stal een paard overleden aan een zeer ernstige koliekaanval. Ze is nog naar de kliniek gebracht en geopereerd, maar daarbij bleek dat het middenrif gescheurd was, niet meer te redden... Wat moet dat arme dier een pijn gehad hebben! Wat ik gehoord heb was ze echt compleet waanzinnig, iemand van het stalpersoneel heeft haar enkel gebroken bij een poging het paard te helpen, ook heel erg sneu.
Ik heb gisteravond laat nog een hele tijd met de eigenaresse staan praten en met dat paard staan tutten. Ze vertelde dat ze zo blij was dat Jean weer aan het opknappen was (heeft een zware virusinfectie gehad), dat het rijden weer goed ging en dat ze over 2 weken weer ging starten. Ze was helemaal enthousiast en helemaal weg van haar paard, zo'n goede combinatie. En nu is ze dood...

Dan word je weer even met je neus op de feiten gedrukt, het kan morgen afgelopen zijn met je dierbare paard/pony. Gisteravond was ze nog vrolijk, wilde eten, stond te schooien om wat lekkers, vanochtend was ze dood.

Geniet dus van iedere dag met je paard, het kan de laatste zijn!

Jean-Kelly, rust zacht, je hebt geen pijn meer nu...

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 21:42

Het sneue is ook nog dat dit al haar 4e paard is in zo'n 5 jaar tijd is... Ze heeft altijd ontzettend veel pech gehad met haar paarden, maar met deze leek het eindelijk goed te gaan....
Je gunt zoiets als dit niemand, maar haar al helemaal niet.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 08:43

10 jaar, veel te jong nog om dood te gaan.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 08:54

Daar ben ik zo van geschrokken. Morgen kan het afgelopen zijn. Je wordt zo keihard op de feiten gewezen.

En de manier waarop, een hartaanval is ook erg, maar dat is snel afgelopen, dit dier heeft helse pijn gehad. Uiteraard is ze platgespoten door de dierenarts, maar daarvoor.... Zo erg!!!

Ik zal jullie de medische details besparen, ik weet inmiddels wat er precies gebeurd is en dat is echt verschrikkelijk, dat wil je eigenlijk liever niet weten.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers