Ailin der eerste officiele bosrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Ailin der eerste officiele bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 21:26

en t was heerlijk.
had al bedacht dat ik met mooi weer eens t bos in wilde en vandaag was de dag. we vertrokken en zijn ruim 1,5 uur weggeweest. voordat ik in t bos zit moet ik ongeveer 20 minuten rijden. en een drukke weg oversteken. Had dit stuk al vaker gereden dus niets vreemds. ze schrok alleen van een hond maar toen ik riep IDIOOT wat ga je doen. was ze ook meteen weer braaf. weg oversteken was iets moeilijker maar gelukkig was t rustig. Mevrouw wilde niet over de laatste witte streep dus ging ze zijwaarts (kan ze dat ook meteen). alles wat beweegt enzo is niet eng maar op de grond en t ligt stil dat is toch wel eng. De golfballetjes waren ook niet eng zelfs niet als ze hard tegen de bal aansloegen. En t ging verder eigenlijk super. Nu moet ze waarschijnlijk 2 weken op rust omdat een bultje wordt weggesneden dus dan zal t werk wel weer eentoniger worden maarja ze moet toch wel op conditie blijven.
we hebben in iedergeval allebei genoten. en dat is toch ook wel erg lekker.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:29

Leuk dat jullie allbei zo'n plezier hebben gehad!
Bij mij zal het nog wel een tijdje duren vooral ik een bosrit op m'n tinker kan maken! Lachen

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:35

Ow wat leuk! Het was inderdaad lekker weer vandaag. Maar wat voor bultje moet er worden weggesneden dan?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:41

waaaaaaaaaaaah super joh!!!! je hebt dus een echte superkoe (was ik stilletjes al wel een tijdje achter Knipoog )
jammer dat ze net morgen geopereerd moet worden anders hadden we een dezer weken samen kunnen gaan, sta toch op de camping vanaf morgen... Helaas volgende keer beter


SUPER Koe

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 21:43

ze heeft aan de rechterkant van der buik een soort wratje. het is ongeveer een stuiver groot en open (ook nadat ik 2 weken niet gereden had, dus daar ligt t niet aan) de DA wilde t graag weg laten snijden toen hij laatst kwma kijken voor iets anders. en als we willen kunnen we t opsturen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:02

Hee wat gaaf marjo! Vast trainen voor de Lunterenrit 2002??? Knipoog