Wat een pens!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Wat een pens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 08:57

Dat is wat ik dacht toen Joy naar me toe kwam lopen vanuit het land...
Ze staat vanaf zaterdag dag en nacht buiten..
jeetje zeg..echt niet normaal zo'n pens als ze nu al heeft
herkent iemand dit?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:03

Helaas niet Boos!
Navy is standaard niet te dik.. Heeft in de zomer wel een buikje, maar echt vet wordt ze niet. Nu mag ze zelfs wel wat meer vetjes krijgen (en dat terwijl ze veel meer kuil en hooi krijgt, ILLEGAAL Lachen ).
Ik krijg het er ook moeilijk weer op, want ze doet natuurlijk ontzettend veel..

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:09

Mandy, was Navy een paar weken terug niet het enige bokt-endurance-knolletje dat 'totaaaaaal geen last had van te mager zijn?'. Knipoog
Adventure doet ook veel, en van mij mag hij ook wel iets meer vet krijgen.... Zullen we ruilen Marloes?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:20

Shico heeft dat gelukkig (nog) niet. hij staat zowiezo dag en nacht buiten en alleen als ie echt een tijd niets doet krijgt ie een buik. Meneer heeft godzijdank niet veel aanleg om een buik te creeƫren

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 09:25

ruilen voor advanture?
nou..dat is toch wel een heel erg mooi paard Tong uitsteken Kwijl
Joy is ook nog niet moddervet ofzxo, maar ze is gewoon altijd mooi slank en nu krijgt ze echt een hangbuikje..dat staat haar gewoon niet
Misschien dat het wat minder word als het gras ook iets minder vol en vet is Knipoog

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:27

NEEEEE! Adventure krijg je lekker niet (lekker puhhh), maar als je nou wat vet bij joy afsnijdt, en dan plak ik dat er bij Ed weer op... Is dat geen goed idee?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:38

Dat was inderdaad het geval.. Toch meer gedaan de laatste tijd..
Ze is nu alsnog niet dun, maar ik merk wel dat ze wat meer rolletjes erbij mag hebben. Het is ook pas iets van de laatste weekjes, dat als ik voel d'r ribben een stuk duidelijker voel. Je ziet nog niet, maar als ze op een bepaalde manier staat begin je toch verschil te zien met een maand of wat geleden..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:43

Jur heeft dat ook wel hoor en Harald ook. Nu heeft Jur er natuurlijk ook een stuk aanhangen overblijfsel van babe, maar toch! Jurga heeft ook altijd een grasbuik als ze veel buiten loopt. Beetje jammer, maar ja, weinig aan te doen, behalve goed beweging blijven geven.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 09:45

carola schreef:
NEEEEE! Adventure krijg je lekker niet (lekker puhhh), maar als je nou wat vet bij joy afsnijdt, en dan plak ik dat er bij Ed weer op... Is dat geen goed idee?


prima idee!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:23

Haha! Buiken??
*LOL* twee heeeele grote! Of ze nu op de wei staan of niet, die buiken zijn er. De enige mogelijkheid bij mij is hongeren en alleen van stal om te rijden/longeren en anders niet. (dus dan maar buik)

Ach, troost je. Je went er aan!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:37

Ik heb ook chronische hangbuikpaarden Haha! Vooral in deze tijd van het jaar lijken ze wel van ieder grassprietje te groeien.

Zoveel mogelijk laten werken en proberen om op zo kort mogelijk gras te weiden, meer kun je niet doen.