Concurrentiestrijd onderling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Concurrentiestrijd onderling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 12:43

Ik denk een heel bekend iets, concurrrentiestrijd onderling...

Ik rij dus met mijn schoonzussie op dezelfde manege, zij is vorig jaar juni weer begonnen met rijden na een break van 3 jaar nadat ze mee was geweest met een ander meisje die ze kent...
In november ben ik daarbij gekomen na een break van 6 jaar...
Mijn schoonzussie rijd met dat meisje in dezelfde les, in de gevorderden les en ik rij in de doorstroom les...
In het begin koek en ei, en fantastisch, tot mijn schoonzusje opmerkingen begon te krijgen van dat andere meisje, tenen naar binnen, hakken zijn niet uitgedrukt en elke keer wel wat, en ik proberen mijn schoonzussie weer op te beuren want ze kan best netjes rijden, als ze maar lekker in d'r vel zit...
Alleen ze word er dus heel onzeker van en gaat er nu dus in mee Frusty
Elke keer al beroepen op het feit dat ze in de gevorderden les rijd, en kleine opmerkingkjes naar mij maken, maar ondertussen ook klagen dat de oefeningen zo moeilijk zijn en als ik dan zeg ga een lesje lager rijden, nee dat is weer te min Frusty
Snobisme dus, en ik had het nooit van mijn schoonzussie verwacht, maar ze heeft zich zo laten opfokken, en komt ook voort denk uit de strijd die ze vroeger onderling op de manege had (giechelende meisjes langs de bakrand "die kan echt niet rijden" )

Gisteren zette ze zichzelf gewoon voor gek, eerst al van jah als gevorderde moeten we toch wel een beetje netjes voor de dag komen he!? Verward Frusty En na de les: ik leek bijna wel een beginneling en de intructrice haakte daar heel leuk op in dat dat idd zo leek Knipoog

Ik wordt er een beetje gek van dat ik nu ook betrokken wordt in die strijd tussen die 2 meiden, of iig door mijn schoonzussie...
Ik hoef die strijd helemaal niet en ze hoeft zich niet goed voor te doen voor mij of smoesjes te zoeken als het een keer niet goed gaat...

Waarom is dit zo'n heikel punt tussen meiden als het om paarden gaat Verward
Ik ga iig morgen even een goed gesprekje aan met mijn schoonzussie, want het lijkt me niet prettig voor d'r en dat begint het voor mij ook niet te worden...

En ik heb ook de neiging erin mee te gaan :X Want ik heb zoiets van stel je niet zo aan en doe normaal :X
Maargoed, voor er zometeen grote ergenissen komen, eerst maar goed gesprek Lachen
Nix aan de hand, maar als het om paarden gaat Scheve mond Knipoog



Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 08:57

blieb01 schreef:
Ik hoop dat een gesprek met je schoonzus helpt. Ik denk zelf dat het niet veel zal uithalen maar je kan het proberen. Het is natuurlijk wel vervelend dat ze zo onzeker is dat ze al die opmerkingen aanhoort en geloofd. Misschien moet ze eens aan haar instructrice vragen hoe die haar houding en rijstijl vind. Meestal blijkt het dan 100% mee te vallen met die tenen enzo. Groetjes Bianca


Ik heb al vaker tegen haar gezegd dat ze leuk rijd en dat de instructrice wat in haar rijden ziet...
Ze moet wel nog veel leren enzow maar dat komt wel, ze heeft het iig in d'r zitten...

Maargoed, ondertussen heb ik nog geen praatje met er gehad omdat ze plotseling koopzondag moest draaien...
Ik had wel al met er afgesproken mijn vader een keer te laten filmen tijdens de les dan kan ze zelf haar oordeel vellen...

Het punt is ook, we hebben allebei op dezelfde manege de eerste lessen gehad, en een niet zo goede basis meegekregen... Daarnaast was er daar idd veel nijd onderling, ik ben uiteindelijk naar een andere manege gegaan waar het wel leuk ging qua les en sfeer maar zij is daarna overgegaan op een verzorgpony, ver weg bij maneges vandaan iig Knipoog

Ik hoop iig dat het goedkomt allemaal, want het zou zonde zijn als haar plezier in rijden weer vergald worden en ze er weer mee stopt om die reden...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Hanneke137, janneke_S, kiki1976, Poety, redbutton, sterregoud en 123 bezoekers