Dagje Divoza met Pava en Fitzroy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Dagje Divoza met Pava en Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 23:15

Ik had een nieuwe rijbroek nodig en het leek me leuk om weer eens naar Divoza te gaan. Ik had gevraagd of Pava en Fitzroy mee wilden en die wilden dat wel. We hadden afgesproken bij de Burger King aan de A4 en we hebben daar eerst een uur gezeten! Haha! Vork
Toen met mijn auto verder naar Divoza. Eerst rijbroeken passen en daar zijn Fitzroy en ik ook wel een uur mee bezig geweest volgens mij! Ik heb een donkerblauwe Eurostar model Karin, met hoge band enzo. Fitzroy had een Mondoni geloof ik. Verder heb ik nog Petrie laarzen gepast, en een heleboel leuke jassen gezien. Pava ging eigenlijk alleen mee voor de gezelligheid en zou niets kopen. Uiteindelijk kwam zij met de meeste spullen thuis en de hoogste rekening! *LOL* Schijnheilig
We zijn daar echt tot sluitingstijd rond blijven hangen. Haha!
Toen naar stal. Fitzroy ging nog even met mij mee naar stal en Eyes was er ook. Ik heb alle 3 de paarden gereden onder zijn begeleiding en het ging erg lekker. Was een hele leuke dag! Lachen

Alleen ben ik vergeten boodschappen te doen dus nu heb ik niets te drinken en te eten, snielug he? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:17

Ben erg jaloers hoor Maartje!!! Hehe, ikke wil ook graag een nieuwe rijbroek!!! Haha! Mooi dat het rijden zo lekker ging, je komt er wel!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:11

Yes, wij gaan as zaterdag naar divoza, samen met nog wat mensen van stal. dus dat wordt kopen, kopen en.... Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 05:58

Jij zegt ook niets Haha! ! Je weet toch dat ik niet zoveel kan bokken op dit moment ......

Anyway, het was idd hartstikke gezellig en ik moest wel erg lachen om Pava, die niets nodig had en met de leegste portemonnaie weer naar huis ging Haha!
Ik heb me heeeeel netjes gedragen en niet de dure rijbroek gekocht die ik eigenlijk wilde hebben maar een goedkoper exemplaar. Ik heb er gisteren al mee gereden en hij zat heerlijk.
Voor de rest alleen maar nuttige dingen zoals een kinkettingbeschermer, cool gel, Effax leder combi en dat was het geloof ik.

Je had eigenlijk veel beter nuttiger dingen kunnen doen zaterdag, dan shoppen bij Div, wat dacht je van een bezoekje aan AH? Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:41

Ja Jura, die Eurostar broek is echt hardstikke mooi. En die twee-kleurige broek van Fitz is echt super hip! Ik vond het ook hardstikke gezellig. Nog even gegeten in een goed restaurantje.. Pling

Ja, en wat ben ik ook een koopzieke d**s niet.... Haha! Maar ik ben wel errug blij met die Mountain Horse jas hoor Haha!
Jammer dat ik nu geen geld meer heb om wat te drinken te kopen Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:48

Ik vind dat Pava een goed excuus heeft hoor, als jullie niet zo lang over broeken passen deden dan had zij ook niet de tijd gehad om zoveel dingen bij elkaar te sprokkelen Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 09:22

Haha ja inderdaad, dat is zo! *LOL*
Terwijl Fitz en ik de pashokjes in en uit renden, was Pava druk bezig om zo'n beetje alle jassen te passen die er hingen! Haha!
Ik heb ook nog een supercoole jas gezien, daar ga ik dus echt voor sparen! Kwijl

Maar inderdaad, vergeten naar de AH te gaan en heb dus nog steeds helemaal niets in huis! Haha!
Wat ben ik ook weer een georganiseerd tiepje! Gaaaap

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:25

Barb schreef:
Ik vind dat Pava een goed excuus heeft hoor, als jullie niet zo lang over broeken passen deden dan had zij ook niet de tijd gehad om zoveel dingen bij elkaar te sprokkelen Haha!



HAHAHAHAH. Ja Barb, jij begrijpt mij Haha!