Ravenna dekken!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:36

Hee wat tof!!!
Ik zit nu ook op een veulentje van Cwrtais te wachten.

Cwrtais is idd een hengst met een correcte rug en veel lengte in de hals. Ook met een goede oprichting. Hij kan echt geweldig lopen, al laat hij dat aan de hand niet echt goed zien. Maar ik heb hem een aantal keer bij Herman thuis bekeken en dan ziet het er heel anders uit. Ook heeft hij een mooi hoofd.
Hij had misschien iets meer uitgezwaard mogen zijn, al ziet zijn beenwerk er wel erg goed uit.
Ik ben alleen benieuwd of zijn nakomelingen net zo brutaal zijn als Cwrtais Haha!

Omdat je de rug wil verbeteren zou ik zelf oppassen met Nebo bloed.

Ik weet wel dat er in Belgiƫ nog een leuke hengst staat, Geler Llewellyn. Zou voor mij een optie zijn voor de zwarte merrie maar ik heb nu een jonge hengst die in de moederlijn ook Geler is gefokt en aangezien ik die straks ook wil gebruiken ben ik daar wat voorzichtig mee.

Laat even weten als Ravenna bij Herman is, ik kom daar toch wel regelmatig en dan kan ik haar ook een keer zien Haha!



MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:41

Afbeelding

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:14

Mijn 1e indruk van mijn veulen van Cwrtais is goed. Zo op het oog lijkt het dat mijn poging om wat meer front te fokken, gelukt is.
Ik zal morgen wat meer foto's van het veulen maken, dan kan je die ook bekijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers