ik heb wat tegen................................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 15:21

kan dit niet naar een ander forum verplaatst worden, misschien wel Onzin? Offeh, Algemeen? Maar plz, verplaats dit... BART, je mag nooit meer naar de Efteling gaan... Tssk, zeg, we hebben je nodig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 19:43

vind ik ook. Anders gaan we hem ff een pm-bom sturen omdat Bart zo nodig naar de Efteling moest.
Wat nou paardenzooi? Hou je in anders kom ik je vingertjes eraf hakken! Ik vind het gewoon niet leuk, dit is paardenpraat en daar proberen we al maanden wat aan te veranderen, dus ik trek gewoon mijn mond open, en als het je niet aan staat: dan moet je eens proberen er wat van te zeggen. Ik daag je uit! Kleuter!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Elegance_, Grainey, josien_m_, Lanoca, lukka63, marte_kandia, Pantykous, Pellelilly, sterregoud, Supertje, Tajmahal, Telpeva, W1ckedWitch en 104 bezoekers