Lekker gewandeld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Lekker gewandeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 19:11

Het was zulk mooi weer dat ik ben gaan wandelen met Levi, dit keer in mijn eentje want er wilde niemand mee Verdrietig Zielige ik hihi nee hoor, het was heerlijk!)
Levi was heel braaf, alleen het heuveltje af moet hij altijd klieren om te gaan rennen, nu ben ik daar op voorbereid en zodra hij dat doet zeg ik HO en luisterd ie niet dan een tikje met een zweepje op zijn borst en hij staat stil! Dan ga ik weer lopen en zet hem na een paar passen nog een keer stil met HO reageert ie dan goed beloon ik hem uiteraard uitbundig Lovers
Voor de rest ging het super! Hij was heel ontspannen en rustig echt genieten Lachen In het park heb ik hem nog 3kwartier laten grazen Vork wat was het stil het park, je hoorde alleen de vogels fluiten...geweldig Cool

Toen op de terugweg kwamen we nog anderen paarden tegen, Levi keek en hinnikte maar bleef keurig naast mij lopen Lovers
Op de manege kreeg hij nog een emmer met wortels en toen ben ik naar huis gegaan, want we hadden 2 uur gelopen en ik was een beetje moe haha Dromen Haha!

Foto's van het grazen staan hier: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=54369

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:37

wat gaaf zeg!!je wandelt erg veel met levi,niet waar?

tis een schatje