lucky weggebracht |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

lucky weggebracht |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 20:57

vandaag was het zover. ik werd door mn moeder wakker gebeld (was bij mn vriendin aan het logeren) met het bericht dat luck vandaag echt weg ging (was nl eerst twijfel over). dus om 12 uur werd ik opgehaald. wij de trailer ophalen. en daarna gingen we naar luck. ik hem klaarmaken voor (wat ik dacht) een reis van 1,5 uur. gingen we op weg. stonden we in de file!!!ik werd gek.vomd het zielig voor luck dat ie zolang stil moest staan. maar ok eenmaal daar doorheen kwamen we aan in rosmalen. mijn oom liet ons de weg zien naar de boerderij. ik kwam daar liet luck uit de trailer. ontdeed hem van zn transportbeschermers en (zweet)deken. en de boer ging ons voor naar de wei. eerst ff in de bak (die aan de wei grenst). in de wei stonden 2 schattige falabellatjes (of hoe je dat ook mag schrijven). maarw el 2 hengstjes dus een hoop gesnuffel en geblaas. maar ok uiteindelijk heb iik nog ff gereden. mn neefje ook nog ff. ik uiteindelijk voor de laatste keer gereden en afscheid genomen. we gingen naar mn tante's huis en hebben nog gepraat over wat er allemaal nog bij kwam kijken enzo. en ben daarna naar huis gegaan. ik ben nu dus officieel ponyloos!!! maar voor mijn doen heb ik weinig gehuild. misschien omdat ik weet dat ik hem binnenkort weer zal zien (ga hem zo vaak mogelijk opzoeken) maar ok nu dus ff rustig aan doen en dan op zoek naar een nieuw paard spannend.....

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:35

Heel veel sterkte ermee!! Verdrietig Alvast heel veel plezier met je aankomende paard!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:39

Jammer Verdrietig sterkte!

als je een nieuw paard hebt wens ik je daar veel succes en plezier mee Lovers

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Re: lucky weggebracht |(

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 15:44

Hey

Heel veel sterkte ermee!!

Wel leuk dat je bij ons op de club komt staan met je nieuwe paard!! Iig veel suc6 met het zoeken.

xxx
Mayke

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 16:43

hoi

erg jammer dat je je pony weg moest doen.
maar heel veel suc6 met je nieuwe paardje.

idd leuk dat je bij ons komt staan.

groetjes esmeralda