felix: slecht nieuws

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

felix: slecht nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 16:30

Vorige week donderdag kreeg ik weer de schrik van mijn leven toen Felix weer kreupel liep.
Ik ben gister weer naar de DA geweest en de conclusie is hard.
Om even grof te zeggen hij is gewoon afgeschreven.

Of ik kon een zenuwsnede laten doen, maar dat is bij mij uitgesloten omdat ik dat zelf een te groot risico vind, het nogal erg kostbaar is, ik dan blij mag wezen als hij nog 5 jaar meegaat(het kan ook korter maar ook langer wezen) en ik vind het vooral oneerlijk tegenover het paard.

De diagnose is dus een ontsteking in de slijmbeurs van het hoefkatrolgebied. En de DA vond het onzinnig om hem nog een keer intespuiten omdat hij zo snel weer kreupel liep. Als er jaren tussen hadden gezeten was het wel mogenlijk geweest.
Nu heb ik natuurlijk al jullie verhalen alweer gelezen en heb ik toch nog een heel klein beetje hoop dat het goed komt. Ik heb de site van Antoine de Bodt al een paar keer bezocht en ben er erg van onder de indruk van.
Ik heb hun al een e-mail gestuurd, maar nog niks terug gehoord.

Ik sta eigenlijk wel met mijn rug tegen de muur, weet zo snel niet waar ik heen moet, dus als iemand al ervaring heeft bij Antoine en denkt mij te kunnen helpen laat het alsjeblieft weten want ik wordt een beetje gek.

Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en op het werk kon ik me soms maar net inhouden om niet in en jankbui uitte barsten. Ik kan me ook niet voorstellen om zonder Felix verder te gaan Huilen


ps ik post hem even dubbel.(hij staat verkort op medisch)

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 20:54

Thankx allemaal.

Ik heb al een beurende pb van Mieke gehad.
Zij heeft een stalgenoot met dezelfde problemen en die loopt sind een lange tijd weer goed.
Ik ga dus zaterdag naar hun toe.
De Da wou eigenlijk niet voor de 2e keer inspuiten, ik mocht het wel doen maar hij was er bijna zeker van dat het niet zou pakken.

Waar kan ik eventueel heen voor een second opnion, ik bedoel een goede arts.
Maar het is toch wel zeker die slijmbeurs die niet goed is, hij is immers 2x verdoofd geweest en alles was positief Huilen
Of zou een andere DA een andere oplossing hebben.
Misschien dat ik morgen mijn eigen DA eens opbel.
Ik vind wel dat je paard toch vrij snel opgegeven wordt zo.

Ik heb vandaag al heel wat oude topics gelezen en ben toch weer wat wijzer en ietsjes hoopvoller geworden.
WE GEVEN NOG NIET OP!

ps: Felix is pas 11(moet hij nog worden trouwens 28 mei.*zucht**)

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, karin30, Maanon_, MairiMacBran en 51 bezoekers