gedonder met inloggen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-01 22:19

Nou snap ik er echt helemaal niks meer van. Ik weet niet wanneer ik nou ingelogd ben of uitgelogd, als ik net een berichtje heb geplaatst ben ik weer uitgelogd en als ik zeker weet dat ik ingelogd ben staat er weer 'Anonymous' bij mijn berichtje... Zucht, het ligt vast echt aan mijn instellingen want volgens mij heeft niemand anders er last van (nog niet gezien in ieder geval).

Voorbeeld: ik lees net een berichtje en kijk wat mijn status is. 'Ingelogd', denk ik, want er stond rechtsboven 'logout' en niet 'login'. Ik klik op 'logout' en denk dat ik word uitgelogd. Maar wat gebeurt er: ik kom op de beginpagina waar alle forums onder elkaar staan en wat staat er rechtsboven: 'You are currently logged in as Karin'. Huh? Ik logde toch net uit? Mysterie nr. zoveel.

Anyway, vervolgens ga ik naar een berichtje en ik plaats een reactie, in de veronderstelling dat ik ingelogd ben. Wat schetst mijn verbazing: er komt weer 'Anonymous' bij mijn naam te staan... Mysterie nr. zoveel + 1.

Bart? Ben je al klaar met eten? Knipoog


-----------------
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ This message was edited by: Karin on 2001-01-16 23:50 ]</font>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-01 22:54

Tja, ik heb zo mijn informanten... Knipoog Hoop dat het eten gezellig en lekker was!

Bedankt voor de tips! Maar toch snap ik het nog niet helemaal en daarom denk ik nog steeds dat ik de spreekwoordelijke uitzondering op de regel ben. Want:

Boven het berichtje dat ik nu aan het typen ben, staat mijn Usernaam ingevuld (in een veld, dus ik kan 'm veranderen als ik wil) en ik moet mijn password intypen. Met dit berichtje zal het dus wel goed gaan.

Bij de berichtjes waarbij het fout gaat (en er dus Anonymous voor komt te staan) is er geen veld waar ik mijn password moet invullen, maar... mijn Username staat dan wèl voorgedrukt (niet in een veld, maar op een blauwe achtergrond). Wil dit dan zeggen dat het systeem wel mijn naam herkent? Dan zou ik toch ingelogd moeten zijn? Maar als ik dan een berichtje plaats ben ik alsnog Anonymous... Dus dat snap ik dan ook niet helemaal.

Bij mijn berichtje dat ik eerder vanavond plaatste ('Bart, lees ff berichtje') had ik al aangegeven dat het misschien aan mijn firewall kon liggen of aan mijn cookies-instellingen. Lees dat berichtje anders nog ff, dan weet je wat ik bedoel.

Maar eh... doe dat later maar, ik ga nu toch slapen en ik wil het ook niet op mijn geweten hebben dat jouw presentatie de mist in gaat. Immers: "Falen in je voorbereiding is je falen voorbereiden..."

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-01 22:59

*Zucht*

Het zal ook eens niet aan Casema liggen... Tja, heb weinig keus hier. Of ik moet toch aan de ADSL of MXStream of hoe heet dat.

Als je het leuk vindt (en er tijd voor hebt) om die IP-controle uit te zetten, dan graag natuurlijk!

Mmm... kan dit ook verklaren waarom ik de ene keer bij Hotmail wel zelf mijn password moet invullen en de andere keer mijn password vanzelf wordt ingevuld als ik mijn inlognaam intyp? En ik de ene keer wel de vraag krijg of mijn password onthouden moet worden en de andere keer niet (ook op deze site gebeurt dat)?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-01 23:54

Haha, da's inderdaad een compliment! Lachen

Mmm... Casema heeft dus 2 van die dingen. Goh, grappig, ik ga ook een proxy farm beginnen, heb altijd al mijn eigen boerderij willen hebben! Lachen

Waarom Casema dit zou doen? Isse simpel: vanwege het zwartboek dat ze afgelopen zomer van hun gebruikers hebben gekregen. Een zwartboek dat is gestart in MIJN wijk en vervolgens heel Utrecht en alle andere Casema-gebieden meekreeg. Waarom een zwartboek? Omdat Casema niet genoeg capaciteit en middelen had om al hun abonnees van internet te voorzien, met als gevolg een overbelaste kabel: geen verbinding kunnen maken, problemen met mailen, voortdurend uit je verbinding gegooid worden, een snelheid van -0.0, dat soort dingen.

Wel een paar maanden lang 25% korting op het abonnementsgeld gehad en ze nemen nu tijdelijk geen nieuwe abonnees aan totdat alle problemen opgelost zijn, maar helemaal ideaal is het nog niet. Moet overigens wel zeggen dat er vooruitgang in zit: in het begin had ik toch wel elke dag een probleem met Casema, nu gemiddeld 3x per week... Knipoog

Tot zover mijn klaagzang. Maar ja, een 24-uursverbinding heeft toch ook wel zo z'n voordelen. Dan maar een paar keer extra inloggen op Bokt, dat moet ik er dan maar voor over hebben... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 19:39

Oke, let's try it again... Net een reactie geplaatst bij een ander berichtje (op Algemeen) en dat ging goed. Nu krijg ik weer mijn naam voorgedrukt op een blauwe achtergrond (dus niet in een veld) en er wordt niet om een password gevraagd... Een twee drie... verzenden en afwachten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 19:40

Jippie, dat ging goed! Hopen dat het goed blijft gaan... Fijn dat je presentatie ondanks mijn 'afleiding' goed verlopen is, enne... natuurlijk hartstikke bedankt voor de tijd die je in mijn 'probleem' hebt gestopt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 19:57

Nou, ik weet nog wel wat leuke pc-probleempjes... Lachen

Eerst ff naar yoga, moet rennen nu!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, rien10, Vagabondo, xVerax en 31 bezoekers