eigen paard anschaffen versus verzorgpony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 00:32

Eigenlijk begrijp ik best dat de verzorgers ook graag willen rijden. Dat wil ik per slot van rekening zelf ook graag.
Maar ik heb een probleem met de kinderen die koste wat kost willen rijden en het verzorgen als bijzaak zien.
Zo is het mij een paar keer gebeurd dat ik verzorgers had die gingen rijden, op hun horloge keken, concludeerden dat ze bijna te laat thuis waren en mij met de bezwete en gezadelde pony in de bak lieten staan Lips are sealed Daar had ik natuurlijk vrij snel genoeg van. Ook het meisje wat de pony zwaar in het zweet werkte en zodra ik mijn hielen lichte constant aan het galopperen sloeg was ik snel zat.

Rijden prima. Maar dan wel op een manier dat de pony heel blijft en daar gaat het nogal eens mis. Nu heb ik een licht dampige pony en een shetlander die dankzij verzorgers zwaar hoefbevangen is geweest. Voor mij geen verzorgers meer.
Natuurlijk moet je zelf altijd opletten en uitleg geven maar ik kan er toch moeilijk de hele tijd als politieagent bij blijven staan. Ik heb besloten dat ik het risico maar niet meer neem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Larislaatje, robbie88, Saaams, Sting, Titsia, Unit en 46 bezoekers