1e keer op mijn bijrijdpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

1e keer op mijn bijrijdpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 15:13

vandaag was het de grote dag, de dag dat ik voor de 1e keer op mijn nieuwe bijrijdpaard zou gaan rijden. ik was er om half 12 en heb shah toen even in de paddock gezet waar hij lekker heeft liggen rollen. toen even in de kantine wat gegeten en daar was nadia ( mistic op bokt) ook. toen zijn we gaan poetsen en daarna eers even een korte les met de dubbele longe gegeven. shah pakte dat heel goed op. hij zou nog iets meer ontspannen door zijn rug mogen gaan lopen maar het was de 1e keer voor hem dat het met dubbele lijnen met touwtjes gelongeerd werd. na het longeren van ongeveer 20 minuten hebben we hem opgezadeld en zijn we gaan rijden. ik heb wat aanwijzingen gehad van nadia en shah gedroeg zich echt voorbeeldig. we hadden verwacht dat ie flink zou gaan uitproberen maar dat bleef achterwege. ik heb heel lekker gereden en hij is echt heel braaf. dinsdag heb ik een half uur priveles met hem om hem zo wat beter te leren kennen. tot nu toe vind ik hem echt heel leuk en ik kan niet wachten om een keer naar buiten te gaan met hem.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 13:09

SmithsGirl schreef:
gefeliciteerd Lonneke... Haha! Kan me voorstellen dat je superblij bent!
enne... alvast sterkte met de spierpijn... Tong uitsteken

de spierpijn valt me eigenlijk alles mee


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 21:37

spokie79 schreef:
Wat leuk dat het zo goed ging.
Vandaag dus weer rijden, he? Van wie heb je eigenlijk priveles?
ik heb vandaag dus priveles gehad van kim. dit was de 2e keer dat ik erop zat. zo'n half uur is precies voldoende. pff wat was ik bekaf zeg. we zijn bezig geweest met stelling vragen en dat viel niet mee voor shah. telkens als ik iets van hem vroeg ging ie een stunt uit halen, de ene keer probeerde die me uit t zadel te trekken, dan ging ie weer dribbelen of ineens in draf terwijl we aan het stappen waren. maar uiteindelijk was ik na een half uur een tevreden mens, en daar gaat het toch om. volgende week heb ik weer les.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antgillya, Geertema, goldenarrow, GrapeshotBot, Janyne, Pellelilly, Ruai, Texas02 en 123 bezoekers