Nat, nat en nog eens nat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Nat, nat en nog eens nat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 11:44

Het is dus eigenlijk verslag van zaterdag.
Ik heb dus zaterdag mn 1e wedstrijd met Nimro gereden.
Het waren de gemeentekampioenschappen.
Het was dus (fijn) een buitenwedstrijd.
Ik moest al vroeg dus had ik hem vrijdagavond klaargemaakt.
En het begon te regenen,nee heel apart. En de hele nacht elke keer buien, ik werd zaterdag wakker met regen. Ik zag t al helemaal niet zitten.
Dus ik eerst maar eens gebeld of t door ging en t ging wel door.
Het terrein van de dressuur was gelukkig niet zo nat maar de ring was niet optimaal natuurlijk. Dus ik kon amper mn middendraf laten zien. (Bdress). Maar de jury vond t een goede proef -> 162 ptn 1e prijs!! Haha!
Dus ik moest overrijden voor t kampioenschap. Die ring was gelukkig in de buitenbak uitgezet. Met t losrijden waren we helemaal nat geregend.
En de 1e helft van mn 2e proef heb ik ook in de stromende regen gereden. Gelukkig gaf Nimro geen kik en liep gewoon netjes door.
-> 167 ptn Reservedressuurkampioen van de paarden!! *LOL*
En dat voor de 1e wedstrijd. Ik was er echt superblij mee.
Deze wedstrijd telt helaas niet voor winstpunten maar t is een leuk wedstijdje voor de 1e keer.
Superfijn, Nimro kijkt zowat nergens naar, en laat zich de kop niet gek maken door juryhokjes, paraplu's enzo. Lovers
Nee, ik ga nu niet naast mn schoenen lopen hoor. Eerst maar eens zien hoe het op de volgende wedstrijden gaat. Maar dit is toch een heel leuk begin! (qua wedstrijd, niet qua het weer, BAH!!)

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:28

heey dat is zeker niet slecht! dus van de winter zie ik je ook bij de ovj met paard?

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 12:34

Ja, misschien wel maar waar wij de paarden gestald hebben (buren) die zijn vrij zwaar en hebben liever niet te veel activiteiten op de zondag op stal.....
Maar daar zal ik t nog wel eens heel rustig met ze overhebben.
Het je zondag ook in ommen gestart? Mathilde was er wel geweest.

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:11

Hallo!
Het was errug nat zaterdag, maar gister was het erger! Modder, modder en nog eens modder alles is smerig! Maar het ging gelukkig wel goed. 2 winstpunten! gaat errug lekker!
Hoe ging het met jou in Kootwijk, Nimber?
Alweer een winstpunt gescoord?
groetjes Mathilde *LOL* *LOL* *LOL*