tis niet gelukt....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

tis niet gelukt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 13:23

[VvdD] we gaan Punkie waarschijnlijk kopen!!

het is niet gelukt haar hier heen te krijgen. Ze zou een maand van ons worden (wouke en ik) en daarna zou ze naar de stiefopa en- omaven Wouke in Drenthe gaan. Maar dat kon niet. Als we geen nieuw tehuis voor punkie hadden mochten we haar neit kopen van de moeder van Wouke, ik kan haar niet kopen tenminste niet bij mij neerzetten, dat mag al helemaal niet. Dus we hebben haar niet gehaald Huilen we zijn nu druk opzoek naar een ander tehuis voor haar. Maar het is moeilijk, het was zo'n mooie pony en nu is ze zo lelijk. Als ze nog een keer spierbevangen word(en die kans is groot) dan willen ze der laten inslapen. Dát laat ik niet gebeuren, desnoods zet ik haar in mijn badkamer. Ik zou het mezelf nooit meer kunnen vergeven dat ze dan dood is, maar wat moet ik nou doen? Verward ik weet het echt niet meer Verdrietig
Opeens is ze terug in mijn leven, en ze is in gevaar. Ik wou dat ik haar nooit gekent had dan had ik niet zo veel verdriet om haar gehad.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:34

kun je haar niet stallen bij een boer of pensionstal in de buurt?

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 16:48

ilsejee schreef:
kun je haar niet stallen bij een boer of pensionstal in de buurt?

het stallen is geen probleem, maar mijn ouders willen niet nog een paard, en de moeder van Wouke wil haar een maand houden zodat ze beter word en dan moet ze naar een nieuw adres waar ze goed voor haar zorgen. Dát is dus het moeilijke der aan.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:02

He wat rot voor je.
MIsschien een advertentie in het plaatselijke krantje zetten?

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:41

Of een bijrijder die mee betaald aan stalling, hoefsmid en alles? of mag ze hem echt NIEt Verward

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 14:00

syltje_777 schreef:
Of een bijrijder die mee betaald aan stalling, hoefsmid en alles? of mag ze hem echt NIEt Verward

nee, het jammere is dat zij een paard hebben gehad en daarmee ging het geestelijk niet goed en hij had een spijker in zijn hoef zonder dat ze het wisten, en dat is echt heel naar geweest, want ze moesten dat paard wegdoen terwijl het een superleuk paard was.

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:47

eej alexxx echt klote voor je!! ik weet hoe erg je t vind,
ik weet nog wel toen je naar me toen kwam (hadden we gymles) en dat hij toen zomaar weg was uit je leven.
Je hebt super lang gezocht...en je hebt m ook eindelijk weer gevonden!
Niet opgeven meid...het lukt je echt wel, succes ermee!

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:48

huh dat stinkmodder slaat nergens op...er hoorde iets anders te staan!
sorry

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:50

Het is een vraagje je hoeft er niet op te antwoorden::: zou je je andere shet opgeven voor punk? Ach gut

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 10:05

Franklin schreef:
Het is een vraagje je hoeft er niet op te antwoorden::: zou je je andere shet opgeven voor punk? Ach gut

Natuurlijk mariekje, natuurlijk al mijn paarden. Punkie is MIJN pony en dat blijft ze. Stinkmodder kent iedereen hier wel hoor Knipoog we hebben mischien een andere eigenaresse voor der Verdrietig