Ivanka is weer op avontuur geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ivanka is weer op avontuur geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 13:25

Echt joh, dat paard van mij, ik weet niet wat die heeft hoor. Die houdt namelijk nogal graag van avontuur. Voor de zomervakantie was ze over het hek heen gesprongen en zo de weg opgegaan, zonder dat iemand het merkte. (goed afgelopen gelukkig!)
Vandaag stond ze opeens bij de koeien in de wei Verward

En dat vind ik helemaal niet erg, want ik rijd er ook altijd bij en de koeien + Ivanka dat gaat gewoon goed. Maarrr.. nu was ze op de een of andere manier vanuit haar wei dus naar de wei van de koeien gegaan. Gisteravond of vannacht, maar die wei is alleen maar prikkeldraad en ziet ze dus helemaal niet waar omheining is...

Jullie voelen hem misschien al aankomen..

En idd, ze is er dwars doorheen gegaan Scheve mond

Ik kwam vanochtend daar aan (mijn oom had al gebeld dat ze niet in de wei stond waar ze hoorde te staan), staat ze alleen met dr boett op en haar Rhino-deken móest er ook gewoon op liggen. En ja hoor, ik zag de Rhino liggen... als een vodje op de grond. En ik dacht: owh nee he Scheve mond Het zal toch niet waar zijn.
Dus ik eerst even kijken wat ze daar allemaal uitgespookt had met die deken. En lang leve de Rhino, hij is nog heel OK dan! Prikkeldraad en al overleeft! (hoe ze de deken af heeft gekregen is weer een andere vraag, alle riemen zaten gewoon nog vast Verward ) Ivank had er alleen ook een paar palen mee uitgetrokken, dus ik was al bang hoe dat zij eruit zou zien...

En vanuit de verte leek het alsof er allemaal bloed op haar achterbeen zat, dus ik dacht alweer: owh nee he Scheve mond Het zal toch niet waar zijn...
En gelukkig was het ook niet waar, was alleen enorm vuil, maar geen bloedje daar te bekennen. Helaas heeft ze in haar boett ook een paar haken zitten, dus die is mams nu aan het maken..
Toen heb ik haar mee terug genomen naar haar eigen wei en ze heeft alleen op haar voorbeen een ini-mini schrammetje zitten. Heel klein en niet diep.

Dus al met al is het goed afgelopen, gelukkig! Ik wil er niet aan denken wat er gebeurd was als ze er echt goed in was blijven hangen Scheve mond ...

Ik hoop dat Ivanka nu eens ophoudt met die stomme avonturen van dr, want het gaat elke keer fout... Maar ik ben écht blij dat ze er niets aan overgehouden heeft Ach gut !!

PS. Dit is dus ook de reden dat ze niet bij de koeien in de wei loopt normaal gesproken, haar eigen wei is wel met wit lint afgezet (moet alleen nog wel beter gebeuren, maar dat gebeurt snel Lachen ).

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:30

Jezus San, lekker weer je schrikt je dood volgens mij! Ach gut
Hopen dat Vankie nu maar gauw stopt met dit soort acties, niet goed voor je hart Knipoog

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:41

misschien beter omheining met schrikdraad?? helpt bij ook altijd. (Sietse ging een keer dwars door het hek heen) maar nu ziet er schrikdraad, nou dat vergeten ze niet zo snel, hahaha. Gelukkig dat alles nog heel en gezond was. Haha!

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:53

jeetjeminna!!Jou paard heeft gewoon humor.
Alleen niet helemaal de goede, ze kan beter een keer gek doen met rijden dan tussen de koeien te gaan staan...
Veel suc6 met je paardje.

Groetjes

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:13

Tjee Scheve mond
Gelukkig heeft ze een engeltje in haar buik die haar goed beschermd Haha!
Snap dat je geschrokken bent zeg Ach gut

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 17:30

Dat engeltje in haar buik is nu hamsterformaat Haha!, maar beschermt haar wel goed ja