Ongeluk in een klein hoekje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Ongeluk in een klein hoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:00

Vandaag heb ik me dag wel weer gehad...

om 5 uur moest ik werken kom ik half 6 thuis en zouden naar me paard gaan. Gaat de telefoon van me moeder ok vriendin van haar ongeluk gehad met de auto ligt in nijmegen ziekenhuis. Toen op weg naar stal. Paard gepakt benen gewassen (mok) komt er iemand de hoek omrennen met huilend kind dat mama mama roept. En die vrouw tegen me moeder je moet ff gauw daarheen dus me moeder daar heen. Hoefsmid moest een veulen bekappen. eerste vrouw die vast had gehouden had dode vingers gekregen doordat het veulen zo sterk was dus de hoefsmid zette hem aan een betone muur maar toen ging hij steigeren dus de moeder van dat meisje ging het veulen vasthouden maar die ging 2x met zijn hoofd schudden dus 2x keihard met haar hoofd tegen de betonne muur. Vrouw staat wankelend op dr benen en met draaiende ogen was echt heel eng! Gelijk stalhouder erbij enzo. Gelijk naar dat huis gebracht kwam er net iemand van stal die verpleegster is dus gelijk naar ziekenhuis...eerst wou ze niet maar na een kwartier eindelijk nog steeds raar pratend enzo. Toen uur gewacht inziekenhuis echt belachelijk aangezien zij al een keer beroertje had gehad en de klap precies op dr slaap was! Gelukkig heeft ze alleen hersenschudding dus moet om de 2uur gewekt worden maar ben als de dood dat ze weer bloedstolsel krijgt! en mega bult op dr kop. Mja 1 van de kinderen heeft dus alles gezien dr ander niet. Toen de moeder naar het ziekenhuis was hebben we de kinderen afgeleid met de shetlanders maar de vader zit in noorwegen dus opa en oma gekomen drama drama ZUCHT mijn paard 2 uur op de poetsplaats staan wachtten op mij..want iedereen was in paniek en ik moest ook helpen. Mja hij is zo´n Brave...

Maar zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje en meestal komt alles te gelijk! Zal wat geweest zijn als je alleen op stal was geweest best gevaarlijk! Ben best blij dat er op onze pensionstal 100 paarden staan want er kan altijd wat gebeuren en je bent dan nooit alleen! De hoefsmid voelde zich wel heel schuldig hoor want eigenlijk mag hij neit iemand zo´n paard vast laten houden als het zo gevaarlijk is...mja hopelijk komt het allemaal weer goed...moest het ff kwaad ben nog aan het trillen op mijn benen..

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=



Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:20

Ja en alles moet ook in 1x en ik vind het belachelijk om iemand zo lang in het ziekenhuis te laten wachtten terwijl diegene al een keer een bloedprop heeft gehad :@

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 10:33

Danielle_1 schreef:
Je moet maar zo denken,
wat je nu hebt gehad gebeurd niet nog een keer(zou wel heel sterk zijn)
Hehe,de komende maanden alleen nog maar voorspoed OK dan!
Misschien win je de loterij wel Haha!

Hoop et Knipoog

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, DeGelukkige4, Eleadoras, KirstenHorse, Pallatin, Pierus en 107 bezoekers