Ik had m bijna...snik...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:44

Idd sneu, dat je voor je gevoel zo dichtbij je droom was. Maar als ik heel eerlijk ben, was het ook niet echt realistisch.
Mischien moet je op een rijtje zetten wat je allemaal kwijt bent aan kosten voor een paard ( tip: zoek-functie! ) Want je bent wel 'iets' meer kwijt aan een paard dan alleen de stalling en als die op dit moment al niet kan betalen...

En ik weet zeker, als je dit zo graag wilt, komt die droom fries er echt nog wel een keer!


Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:53

Joh, impulsief zijn is niets mis mee! (kan uit ervaring spreken) Ben er ook ooit op een manier aan begonnen, dat ik er nu als ervaren 'vrouw' hoofdschuddend op terug kijk...
Mijn vader zei toen in der tijd: 'meid, je bent lief, maar die verantwoording kan je niet aan'

tja, dat werkte bij mij averechts Knipoog

Mijn moeder zei toen:'Waar een wil is, is een weg, en mischien moet je het maar doen, kom je mischien van die roze wolk af'.


Ik kan zeggen, die pony heb ik idd niet meer, omdat ik op een gegeven moment voor de keuze stond, wat is in het belang voor het dier.

Uiteindelijk een aantal jaar later, de situatie was toen veel beter, heb ik een super pony gekocht en nu sinds een jaar ben ik de trotse 'bezitter' van een onwijs leuk/lief paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, maliejane en 50 bezoekers