geen zin om te rijden :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

geen zin om te rijden :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 18:04

ik heb het zoooo vaak,
kom ik uit school (half vier thuis) even wat drinken, en dan gaan rijden. dat neem ik me elke dag weer voor...

en dan ben ik thuis, en dan heb ik gewoon GEEN zin om te rijden. als ik eenmaal in de stal ben heb ik er supertjes veel zin in, en het rijden is mega, maar om een of andere reden kan ik nooit het huis uit komen
meestal stel ik het net zolang uit tot het bijna donker is, en omdat het dan eigenlijk bijna niet meer kan toch maar snel een ritje maken

echt zooo vaag, het rijden is cool, maar kom gewoon niet snel op gang, zijn er meer mensen die dit hebben? wie komt me een schop onder m'n kont geven Haha! (heb BTW net wel even gereden)

heb trouwens dit probleem ook met m'n huiswerk Schijnheilig ben gewoon een kampioen dingen uitstellen tot het laatste moment Tong uitsteken
X shannon

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:22

Vind dit een beetje een luxe probleem. Gewoon gaan, niet zeuren Haha!

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:36

hallo!!

ik vind het ook wel een luxe probleem =>verwend?ofzo...

waarom rijd je eigelijk elke dag?
waarschijlijk ben je het al gewoon elke dag te rijden en ben je het beu??
ik rijd ook niet elke dag!=>zo heb ik altijd meer zin om te rijden
ben wel elke avond bij men paardje!
wat prullen enz
wat spelen...
maar niet elke dag rijden
groetjes

xxx

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:01

Ow dat heb ik ook altijd, om 6 uur ben ik klaar met werken, even eten thuis.
En dan kom ik niet op gang, ik wil wel maar het lukt niet Haha!

Als ik er eenmaal ben blijf ik er altijd te lang hangen Tong uitsteken
Maar moet ook altijd even op gang komen, vooral met dit weer, lekker thuis voor de buis, je kent het wel.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:29

Je hebt dan gewoon een dipje. Je bent de hele dag druk geweest an als je dan thuiskomt zak je in. Eet even wat, dan voel je je weer een stuk beter. En die schop onder je kont moet je jezelf maar geven!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:39

haha nou om naar m'n verzorgpony's te gaan daar heb ik altijd wel zin in Haha! maar ja, dat is omdat ik er niet elke dag naar toe ga... tsja, het moet leuk blijven..Lachen
heb ik wel met school... opstaan om naar school te gaan Verward blijf liever nog een kwartiertje langer in m'n bed liggen Slapen
als m'n wekker gaat dan zet ik die gewoon weer uit en ga ik weer verder slapen.. Dromen alleen als m'n ouders me écht letterlijk wakker schudden dan sta ik op...
heb dus eigenlijk hetzelfde probleem, alleen dan met opstaan Gaaaap

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:47

ppf ik ken het hoor! ik loop stage, en als ik eindelijk op de bank zit.. ehm, nou dan zit ik wel lekker, en heb erg veel moeite om mij dan ertoe te bewegen om de paarden te rijden etc.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:56

ik ken het ook wel hoor, heeft niets met verwend zijn te maken hoor Scheve mond
maar vooral in de winter, als ik dan laat uit school kom en zit eenmaal lekker thuis... dan heb ik er ook wel eens moeite mee Haha! maar als ik er eenmaal ben Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:17

Agh joh, gewoon bijv. aan het rijden denken, hoe leuk dat wel niet is, en hoe leuk het wel niet is om je pony weer te zien en te verzorgen en gewoon gaan Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:19

ja willen is vaak het probleem niet Haha! als ik er maar eenmaal ben Knipoog maar als ik moe van school kom is het wel heeeel erg verleidelijk om even lekker te blijven zitten Clown

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:05

Ik heb dit gelukkig niet. Moet wle toegeven dat ik natuurlijk niet elke dag naar Gracy ga maar heb wel altijd zin om er heen te gaan en wat te doen. Zeker nu ik het weer naar me zin heb op stal. Op mijn vorige stal had ik het niet zo naar me zin en dan heb je al minder zin om te gaan...

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:13

gewoon als je uit school komt meteen door naar je paard.en huiswerk maak je als je terug bent van je paard. dus niet eerst gaan hangen! dan word je pas moe.ik ga altijd gelijk door van mijn werk anders heb ik ook geen fut meer aom te gaan. aangezien ik zelf voer moet ik het wel zo doen.

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:16

ik heb ook wel eens ff dat ik geen zin heb! en ja ik ben ook kampioen-uitstellen! Ik moet ook in 1x doorgaan anders blijf ik ook hangen, dus snel een glas melk en een stukje kaas ofzo en er weer tegenaan Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:56

Ik heb het ook vaak hoor, vooral als ik 's avond ga. Als ik 's morgens ga, heb ik wel altijd zin. Dan is het één van de eerste dingen die ik doe en ik vind het dan heerlijk. Ik heb dan vaak ook lekker veel tijd en is het relaxt. 's Avonds heb ik toch altijd het idee dat ik me wat meer moet haasten. Maar als ik er aanmaal ben, vind ik het heerlijk. Maar als mijn kont de bank heeft gevonden, zuigt die zich als een soort zuignap vast en wil heel moeilijk weer los Knipoog. Dan heb ik echt geen zin om me om te kleden en te gaan.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:04

Ik heb het ook vaak. Kan me soms gewoon niet toe zetten om mn dikke reet van die stoel af te halen, me om te kleden en naar Maus te gaan Bloos. Als ik er eenmaal ben heb ik soms ook nog geen zin, maar ik ken mezelf- als ik er op zit, vind ik het weer super en ben ik in totaal 2 uur bezig met tutten Bloos
Ook met huiswerk heb ik het... ik moet mezelf echt motiveren Lachen Het went, gewoon streng voor jezelf zijn! Knipoog

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:27

Heb ik ook altijd Tong uitsteken

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:42

ik ken dat gevoel heel goed!

mijn paarden staan in mijn tuin en zelfs dan is het soms nog te veel dat ik naar mijn paarden moet! weet je ! mensen hebben een veel te druk leven en een dag heeft maar 24 u ! na mijn werk heb ik nog een huishouden en buiten paarden heb ik nog veel andere dieren die ook allemaal verzorgd moeten worden ! dit is een echt luxeprobleem en wanneer ik mijn luie kont niet uit mijn stoel krijg dan denk ik je bent een, verwend nest , je hebt 4 paarden in je tuin staan iets waar veel mensen van dromen en toch nog zeur ik ! maar soms krijg ik echt mijn luie kont niet uit de zetel , ik weet niet hoe dat komt ! ik denk dat mensen te veel doen en de weinige vrije tijd dat ze dan hebben willen ze maar 1 ding en dat is rust !!
wanneer ik echter met mijn paarden bezig ben blijf ik met ze bezig want dan amuseer ik me enorm en voel me enorm ontspannen maar dan kom kom ik in mijn huis en dan denk ik oh jeezes ik moet nog de was doen , nog kuisen , nog afwassen enz enz !
elke avond denk ik nu ga ik vroeg slapen en sta om 6 u op zodat ik nog een tijdje met mijn paarden kan bezig zijn voor mijn werk maar telkens geraak ik niet voor 1 u in mijn bed en slaap ik dus tot 8 u !

tja het is een probleem van de moderne tijd , een echt luxeprobleem, maar luxeprobleem of niet het blijft zeer vervelend als je je luie kont niet uit de zetel krijgt om iets te doen wat je eigenlijk heel graag doet namelijk paardrijden !

groetjes

toppy
Berichten: 6
Geregistreerd: 07-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:52

meschien moet je wat anders gaan doen met je paard dan dat je alleen moet rijden en is het gewoon niet leuk meer ga een uitdaging zoeken want ik heb precies het zelfde gehad maar meshcien ben je gewoon uitgekeken op de manier waarop je rij

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:48

Ik kan niet rijden door problemen met mijn rug.
Ik zou er wat voor over hebben om na een dag werekn op mijn paard lekker te kunnen ontspannen.
Kortom: Niet zo zeuren! Als je er geen zin (meer) in hebt, moet je geen paard nemen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:58

Misschien kun je voor 2 dagen in de week een verzorgster/bijrijdster nemen?

Dan heb je niet het idee dat je iedere dag MOET, en krijg je er wat meer zin in...

OF... je moet niet gaan zitten Haha! dat probleem heb ik namelijk ook nog wel eens.
Als ik meteen ga omkleden en alles pak wat ik nodig heb (broodje eet ik dan onderweg of op de manege) en loop de deur uit...
Als je gaat zitten voel je vaak de moeiigheid (luiigheid kan ook Lachen ) opkomen..

Babsie_Flash

Berichten: 4745
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:24

ken ik ook hoor, ik kom uit mijn werk en heb nadat ik eten heb gekookt even geen zin om te gaan rijden..
Maar gewoon gaan en dan komt de zin weer terug hoor!
Bij mij tenminste wel Lachen

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:06

ik kan het me wel voorstellen,maar ik neem aan dat je wel wist waar je aan begon toen je een paard nam.............ik denk dat veel mensen jaloers op je zijn!
ik hoop dat je een goede oplossing kan vinden!

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 14:23

als ik vroeg vrij ben is het ook geen probleem.
het gaat erom als ik laat vrij ben. dan is het meestal zo lastig om naar de stal te gaan (net een lange schooldag gehad) en ik had een bijrijdster, maar die komt echt nóóít opdagen.'

maar ik maak meestal al m'n huiswerk in het weekend (meestal? heb ik vorige week even bedacht) en dat is het ook veel makkelijker te gaan rijden,

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:01

idem hier Haha!
Ik wa svandaga half 1 uit.. ben nog steeds te lui om op te staan, om te kleden, en er heen te fietsen..
Najaa, ga nu echt :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:20

Heb ik ook wel hoor, vooral als het zo vroeg donker is. Wat wel goed helpt is foto's kijken bij HAW! Krijg ik altijd weer inspiratie van! Heb ik meteen weer zin om te rijden.