Up-date Woestein..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Up-date Woestein..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 00:05

Het is alweer een poosje geleden dat ik op BOKT was...veel is er in die tijd gebeurd..
We hadden een paar maanden geleden een heuse dip en ik kwam niet verder met hem.
We hebben een keer les gehad en ja doordat ik zo onzeker was en zelf nogal slecht in mijn vel zat (mijn rug speelde weer heel erg op..) dacht ik dat ik nu wist wat er aan de hand was..ik reed hem niet goed..al ging ik de dagen erna steerds meer twijfelen..had ik hem echt zo slecht gereden? lag het allemaal aan mij? maar als ik hem zo slecht had gereden waar kwamen die hoge punten dan vandaan? konden die jury leden dan zo slecht een combinatie beoordelen??
Gelukkig heb ik een hele goede vriendin die Woestein een paar keer heeft gereden en die er heilig van overtuigt was dat niet ik maar hij het probleem was (puberaal gedrag om het maar zo te noemen, dus toen de rug weer ok was ben ik hem weer gaan oppakken.
Niet onverdienstelijk.
(Ook nog tussendoor een ander zadel gekocht en die past super en hij loopt er ook super onder.)
In augustus nog 5e geworden met 165 punten (over de 2e proef zwijgen we want daar vloog hij een keer uit de ring..) en in september zijn we nog 3e geworden met 166...
Al met al ga ik nu met vol vertrouwen (ja dat heb ik weer in mezelf) eind deze maand onze eerste L1 proef rijden..
Woes gaat de laatste weken weer steeds beter lopen (zelfs de middendraf wordt beter en hij liet vorige week zelfs een mooie middenstap zien..)
Het enigste minpuntje is dat meneer zijn manen eraf aan het schuren is, nee geen exzeem maar gewoon een tik..dus niet tot bloedens toe..
Dus die L1 proef worden het waarschijnlijk knotjes..., ach de manen groeien wel weer aan..

Nou jullie zijn weer op de hoogte...

Morgen maar eens die manen in orde brengen..lijkt me aan de ene kant wel stoer..Woes met knotjes..

Groetjes Angenita


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers