Kan je naar een andere stal gaat het ineens niet door.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Kan je naar een andere stal gaat het ineens niet door.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 16:50

Ik zou eind mei naar een andere stal toe gaan.Hebben we zondag vast laten leggen en nu belde ze vandaag dat het niet door gaat.Ze hebben andere gewoon toe gelaten.Maar nu heb ik wel me ouwe stal al opgezegt.Echt banketstaaf gewoon.Heb ik me er op verheugd.Kan ik lekker met me paardje wandelen in de natuur zeggen ze het gewoon af.Ik vind dit zo matig.Ik baal hier echt van.Nu moet ik dus de baas weer(op zijn Vakantie) bellen om te zeggen dat ik toch blijf en nu moet ik ook de confrontatie op stal aangaan.Heb gister gezegt dat ik weg ging.Dit is echt niet leuk.Wat moet ik hier nou mee?Sorry maar dat moest ik even kwijt.Groetjes van Ilona

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:51

Heb je niets direct op papier laten zetten??? DAn heb je geleerd dat je dat de volgende keer moet doen, wel erg banketstaaf trouwens

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 16:56

Ja ik moest een formulier invullen met me naam adres en gegevens over me pony's en die ik moest tekenen.Die hebben we ingelevert bij de baas van de stallen en die was er tervreden mee.Ik zou eind mei daar heen gaan.Nou ben ik vandaag na dat telefoontje daar heen gegaan en nu zegt de baas dus dat die papieren dus helemaal geen nut hebben eigenlijk.Ik moest maar een andere stal zoeken want ze zijn daar met ze drieen die de boel regelen en dat loopt nog wel eens langs elkaar heen.Dat kan toch gebeuren?Nou hij kan me rug op met ze k*tzooitje.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:59

kom je er echt niet uit, dan kun je altijd nog bnaar het bureau voor rechtshulp gaan. Die kunne n je met van alles helpen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 17:05

Ja oke maar had er echt zin in,want ik ga de laatste erg met tegen zin naar me paard toe.En zag het gewoon zitten om lekker te wandelen daar in de natuur.Kan bij de stal waar ik nu sta haast niet.Ja kan het park in.Nou das leuk anderhalf uur wandelen over een pad van schelpen.Dus je voelt je echt in de grond getrapt op dat moment.En hij zoekt het daar maar lekker uit.Ik ga wel op zoek naar een andere stal(zal moeilijk worden)en sluit het maar af.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 17:25

Citaat:
Ik ga wel op zoek naar een andere stal(zal moeilijk worden)en sluit het maar af.





ik geef je gelijk!!
Want stel dat je het door gaat zetten om daar toch heen te willen, dan denk ik dat de sfeer niet echt lekker is om zacht uit te drukken...
Dan liever toch maar weer de moeite doen om naar een nieuwe stal te gaan zoeken!
Enne volgende keer inderdaad hetzwart op wit laten zettendat ze oké gaan met met het feit dat jij een stal bij hun huurt!!!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 17:32

Ja ik ga daar echt niet heen ze vroeg nog of ik op de wachtlijst wou maar dus niet.Alleen het probleem is hier dat er niet zoveel leuk gezellige betaalbare in de buurt van het delfse hout zijn.Dus zal nog maar met tegen zin naar de stal moeten gaan waar ik nu sta.Niet leuk voor mij en me paarden maar ja wat moet dat moet.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:49

Da`s balen ja. Zeker als je je er zo op verheugd. Mijn bijrijdpaard staat ook bij het delftse hout, en je kan er idd heerlijk rijden. Ook bij de dobbeplas kun je lekker rijden. Er zijn veel stallen daar in de buurt. Of ze ook betaalbaar zijn weet ik niet. Maar heel veel succes met zoeken!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 22:16

Nou heb de baas van de stal gesproken waar ik nu nog staat en ik mag nog blijven.Wat een opluchting zeg toch een dakkie boven het hoofd van me paardjes Haha! Maar best banketstaaf voor de baas want hij is op vakntie maar goed het wordt dalijk als hij op stal is normaal uitgepraat en uitgelgd en dan zien we wel weer.

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:17

Nou ik weet wat je bedoelt, ik had ook mn stal opgezegd om dit weekend over te gaan. De eigenaar van de nieuwe stal belde dat er nog geen plek was en dat het pas per 1 mei kan (wat uiteindelijk wel de oorspronkelijke datum was, maar ik had het weekend ervoor over willen gaan). Ik ga zowieso over, maar die drie dagen baal ik enorm van, omdat ik mn paardje gewoon weg wil hebben..

Het is dus niet helemaal hetzelfde, want ik ga zowieso, maar ik kan me voorstellen dat je je verheugd hebt om te vertrekken, en dat het onwijs balen is als je dan een soort van op hangende pootjes naar je ouwe staleigenaar moet om te vragen of je mag blijven....

Het liefst zet ik mn paard in mn eigen tuin, maar met een balkon gaat dat wat lastig...

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:54

Welke stalhouder was dat bij het Delfse hout. Ik heb daar ook een stal bezocht en zij zouden mij terugbellen als er een stal leeg is. Als ik weet welke dat is kan ik me indekken dat dat ook mij niet gaat gebeuren. Graag per PB opsturen ivm privacy!