Meeting kawa en Steef....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Meeting kawa en Steef....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:59

ok, uitloggen lukt niet Verward dus dan maar onder kawa's naam.

Nou, mijn dag begon al om kwart voor 8 dat ik naar et station ging, om 8 uur zat ik in de trein op weg naar Gemert. Om kwart voor 10 was ik daar en ben ik met rk naar kawa toegegaan! Wat een kwijlpaard is dat!! kawa geborsteld en em opgezadeld. Toen ging rk em rijden, Kwijl Kwijl toen mocht ik erop Bloos en et is net een automaat! Wat een heerlijk paard zeg, ik heb echt heerlijk gereden! Daarna wat gesprongen, rk eerst, en toen mocht ik et ook proberen... eerst een kruisje, ging heel goed, toen wat hoger, nog wat hoger, en nog wat hoger. Uiteindelijk was et 160. Zo'n fijne springer is et! Et ging gewoon vanzelf..

Daarna de zooi opgeruimd en gaan eten en nu zit ik hier nog wat te kletsen en te bokken..

Foto's staan op itp.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=52965
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=52967
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=52966

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: Meeting kawa en Steef....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:08

runningkawa schreef:
toen mocht ik erop Bloos en et is net een automaat! Wat een heerlijk paard zeg, ik heb echt heerlijk gereden!


dat is eigelijk ook meteen een vet compliment vaar Kawa, dan heeft ze haar paard dus goed getraind Haha!

maar leuk dat het zo goed ging!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:39

Jaaah hee zeg!!! Beetje mij beloven dat je verslagje zult schrijven over SuperJurga en het niet doen en voor Kawa een berichtje schrijven!!! Huilen
Wheeeeh, ikke ga huilen. Maar ja, je moet het dan maar goedmaken door Jurga te gaan springen als je komt volgende week hehe, je hebt nu vast ingesprongen igg.
Ben wel jaloers hoor, jij een beetje kwijlpaardjes meeten en Ilona zit zwaar gestresst en overspannen op school..... Boos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 18:44

Dat is toch inderdaad wel een supercompliment he Kawa? Iemand die zo met je paard wegrijd!
Het klink in ieder geval gezellie, Steef schrijft zo gehaast, jullie gingen zeker weer snel iets leuks doen?!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:34

wat een mooi paardje zeg!!! Cool Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:20

Zoooo, mij is weer thuis, heb bijmekaar 4 uur in de trein gezeten, heb echt een keitoffe dag gehad, Kawa was supertof, rk ook, en der vriend was ook heel aardig! Et enige waar ik aan moest wennen was aan dat accentje Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 23:51

Ik heb nou ergens in NL ook NOOOOOIT last van een accentje.... (lees: venlo Knipoog ) En dan zeggen ze van mij dat ik met een accentje praat.... Verdrietig