Wie weet waar mijn summertje is?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SummerLover

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: sint maarten (schagen)

Wie weet waar mijn summertje is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 13:55

Hey ik zoek mijn oude verzorgfjord, want ik wil graag weten hoe het met haar gaat. Ze is ongeveer in januari verkocht. Ze ging naar een handelaar en die heeft er vervolgens doorverkocht. De mensen die haar kochten wisten niet dat ze een luchtzuiger is en om tegen te gaan dat ze er terug brengen mogen ze niet weten wie de vorige eigenaar was. Ik mag niet weten waar ze is omdat ze dan ook meteen weten van wie ze was. Heel sniekie dus Verdrietig Ken jij er of is het jou pony? laat het me alsjeblieft weten Lachen Enkele kenmerken van haar zijn:

* Naam: Summer maar dat kan natuurlijk ook veranderd zijn.
* Ze is 7 jaar (heel misschien nog 6 Verward )
* Ze is een LUCHTZUIGER (maar dat was al duidelijk, ze gaat vaak luchtzuigen als ze geen aandacht krijgt en zich verveeld)
* Ze houd heel erg veel van aandacht
* Heb een eigen willentje
* Toen ze weg ging was ze nog best schrikkerig in het verkeer
* In de bak was ze meestal sloom terwijl ze buiten als je ging draven ze steeds harder wilde
* Ze heeft onder haar ogen een paar hele lange zwarte haartjes(wimpertjes dus)
* Toen ze weg ging had ze nog hele rommelige haren, omdat ze al heel lang niet geknipt meer waren
* Ze trapte nooit zomaar naar iemand, maar op de pony’s bij ons op stal was ze altijd boos. En trapte er naar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:08


SummerLover

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: sint maarten (schagen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 18:25

owjeeh Verward hoe moet ik hem nou weer verwijderen ik ben nog niet zo handig hierin blijkt maar weer Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:29

Als je wil dat de moderators iets voor je verwijderen (want dat kan niet zelf) kan je altijd op het rode uitroepteken drukken. Nu zet ik hem voor je op slot.