Sigaret roken op je paard????

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:06

Ik vind het niet kunnen, en idd ikkuh het ziet er bovendien nog ordinair uit ook...

Reed een keer met de nieuwe verzorgster van m'n zusje d'r pony en die stak ook zo een peuk op. Toen ik zei dat dat niet de bedoeling was keek ze me aan van 'dit is toch normaal'...

Ze zegt dat ze het niet meer doet, maar ik weet zeker dat als ik er niet bij ben dat ze het gewoon doet...

Als iemand dat op mijn pony doet ben ik zo in staat om ze eraf te trekken en dan hoeven ze ook niet meer te verzorgen.
(gelukkig heb ik nu een goede verzorgster)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:14

Mobick, eerlijk genoeg om het toe te geven en daar heb ik dan ook wel weer waardering voor, maar...

Dat vind ik dus weer het vervelende ervan, het wordt gewoon op straat of in het bos gegooid.
En als je paard schrikt en je heb een peuk in je handen heb je dus ook kans dat je die peuk in z'n hals drukt door je reactie om je vast te houden...

Maar ach roken boven alles toch?

Niet om iemand af te vallen, maar ik begrijp het gewoon niet waarom roken nou boven alles gaat. Welzijn van andere mensen en zelfs kinderen...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:31

Citaat:
lieverd ik begrijp je standpunt, maar laten we eerlijk zijn of de roker nou wel of niet te paard zit de peuk gaat op de grond, das nou eenmaal zo.


Dat is nou eigenlijk mijn probleem, er wordt zo makkelijk over gedacht...
En dat is niet alleen voor de rokers, er wordt ook genoeg troep door niet rokers op straat gegooid hoor...
In amerika (meeste staten) doet niemand dat want dan heb je een enorme boete aan je kont, dat mogen ze van mij ook hier invoeren. Echt onwerkelijk hoe schoon het daar is in sommige steden...

Citaat:
Uiteraard zitten er risico's aan het roken te paard eveneens als het bellen te paard, danwel het rijden zonder cap.


Maar dat zijn de risico's voor jou en niet voor het paard...

Citaat:
En als je paard schrikt en je heb een peuk in je handen heb je dus ook kans dat je die peuk in z'n hals drukt door je reactie om je vast te houden...


Dus je paard moet maar een brandwond oplopen omdat jij niet kan wachten met je behoefte om te roken? Verward

Ach, dit is een eeuwige roker/niet-roker discussie Knipoog ...
Ik kan me er niet meer zo druk om maken, maar begrijpen zal ik het nooit doen.
Mijn ouders hebben allebei gerookt, mijn vader is gestopt mijn moeder zal nooit stoppen. (dus ben er niet helemaal mee onbekend Lachen _

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:40

Citaat:
Ik rook maar nooit op mijn paard, thuis rook ik ook niet maar genoeg mogelijkheden om wel te roken, op weg naar paard, in de auto, buiten gaan staan, bijv maar OP het paard


Idd, genoeg mogelijkheden dus

Kijk ieder voor zich moet weten of die rookt, maar ik vind het een heel onnatuurlijke situatie om te gaan roken op of bij je paard...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:44

Citaat:
tsja, rokers hebben een slechte aan mij (in mijn huis mag ook al niet gerookt worden... arme rokende vrien(inn)en van mij... )...


Haha! dat hebben wij dus ook. Mijn vriend en ik roken niet, en als ons huis klaar is, ben ik toch niet van plan om in de rook van een ander te gaan zitten (nog niet te spreken over de geur die in je spullen en gordijnen trekt)

Ik heb m'n moeder al voorbereid, en onze vrienden ook Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Mark0919, Saartjuh_b, wend2009 en 29 bezoekers