straks weer les..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

straks weer les..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 15:23

Straks ga ik voor de 4e keer naar paardrijles!
De 1e 2x dat ik ben geweest heb ik op een E-pony gereden...en die liep echt heerlijk. Ik had het gevoel alsof ik nooit gestopt bent geweest met paardrijden (en dat terwijl ik al 4 jaar niet meer gereden heb...toen is mn pony verkocht).
Pony liep echt super.. hij kon echt alles!

Afgelopen dinsdag had ik weer les...en dit keer moest ik op Maurice...een PAARD ! Ik had echt zo iets van .. "oeps die is groot", maar ik ging er uiteraard wel gewoon op.
Maurice is 3/4 arabier ...en verder weet ik niet precies, maar het is een heel leuk ding om te zien.
Nou ik voelde me toch zo'n kluns joh toen ik er op zat... hij liep continu met z'n hoofd onwijs omhoog en wou absoluut niet rond lopen. Ik had echt zoiets van : "hmmm ben ik het dan toch veleerd".
Maar EINDELIJK de laatste 20 minuten van m'n les liept'ie echt super!!!

Ben benieuwd op wie ik vanavond weer mag........



Groetjes, Linda

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:24

gelukkig maar Lachen
ik kan ook haast niet w88 om weer te beginnen, nu nog een leuke manege/stal vinden Scheve mond

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:35

Ik ga vanavond ook weer, gewoon naar de vereniging met m'n verzorgpaard. Ook wel weer zin in, hoewel ik net zo lief thuis rijd, ik krijg toch altijd alleen maar commentaar in de les, ik doe volgens instructrice nooit m'n best.