bij een nieuw paard wezen kijken :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

bij een nieuw paard wezen kijken :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 14:49

Ik ben zondag 3 oktober (dus gister) bij een donkerbruine KWPN ruin van 1,70. (Holsteiner x hannoveraan) wezen kijken. M springen, l dressuur, vekeersmak, heel braaf buiten. Het rijden ging best goed, moest alleen nog erg wennen. Tijdens het aangalopperen maakt hij een soort van spaanse pas waardoor ik er bijna af lag Schijnheilig De tweede galop ging wel beter. Heb ook nog gesprongen met hem en dat doet hij idd echt geweldig *LOL* Bij mn moeder ging het rijden nog niet zo heel goed, maar we gaan zondag 10 oktober weer kijken en rijden bij hem. Kijken hoe het dan allemaal gaat, we gaan namelijk niet meer over ene nachteis! Gewoon een paar keer kijken, kijken hoe het allemaal gaat enzo. Maar ik ben echt heel erg benieuwd! Haha! Spannend allemaal weer een eigen paard! Haha!

Groetjes Samantha

p.s Afstammeling: Royal bravour en Damiro L zijn bijna volle broers van hem. En zijn vader is Ramiro Z. Moeders vader is Wendekreiss (hoe je het ook schrijft Tong uitsteken)

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:


samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:08

hier heb ik nog 1 fotootje van hem. In het echt is hij stukke donkerder, mn pa had gefilmd dus ik probeer daar wel een keer stills van te maken Knipoog Als het lukt hoor Haha! We weten nog niet dat we hem gaan kopen, maar we gaan zeker nog een keer langs kijken hoe het dan gaat. Ben benieuwd. Ik vind hem in ieder geval al een leuk paard Lachen

Afbeelding

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:25

gouda schreef:
Wauw die is gaaf hoor Vingers aflikken Nou als je de kans krijgt en hij is gezond dan zou ik het wel weten. Veel succes met de keuze.


dank je wel Haha! Hij is trouwens 12 jaar. Maar dat maakt mij niet zoveel uit, ik zoek namelijk ook echt een leerpaard Lachen

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:38

dank je wel Haha! ik hoop ook dat het een makkelijke keus wordt! Hoop dus dat me ma er volgende week beter op weg rijd Lachen

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 16:24

dank je wel voor de leuke reacties Haha! IK hoop idd zelf ook gauw dat ik een paardje naar mn zin heb

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:


samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 21:06

bedankt voor alle leuke reacties Haha!

Gouda: Ja ik vind dat je helemaal gelijk heb daarin hoor. Ik rijd zelf ook nog niet zo super lang. En dan is zo'n beestje ideaal, die weet al een hoop en daar kan je dan zelf een hoop van leren. En ze kunnen idd lang mee Lachen Niks garandeerd je natuurlijk dat als je een jong beestje hebt, je er dan langer plezier mee hebt. Dat is altijd maar afwachten. Maar daar moet je geloof ik niet te veel bij nadenken! Knipoog Lachen
Maar ik hoop iig zo dat het bij mn moeder ook goed gaat volgende week!

Melissa19: Nee, hij is geen volle broer van royal. Bijna volle broer Knipoog Maar leuk dat je een 2 jarige heb van hem Lachen Mooi paard is die royal!

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 09:51

staljaim schreef:
ik zie dat je bent geweest, en dat hij bevallen is, ja hij is echt super lief en braaf. mis hem wel... maar moest hem verkopen anders had ik dat nooit gedaan. hoop dat het zondag nog wat wordt en heel veel plezier.

ps laat nog eens wat horen!!! groetjes claudia


Ja hij is inderdaad heel lief, ik hoop ook dat het zondag nog wat wordt en bedankt. We spreken elkaar anders nog wel via de mail. Deed hij trouwens bij jou ook altijd met zn voorbeen zo'n rare beweging maken (soort van spaanse pas lijkt het). Hanneke zei dat dat ie dat doet omdat ie denkt dat er een vlieg op zn neus zit ofzo. Maar misschien is het een andere oorzaak ik hoor het graag. Hij doet het trouwens tijdens springen niet. Groetjes Samantha


p.s Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties!

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 10:08

zondag hadden we in de buitenbak gereden, maar het was niet echt super mooi weer, alleen droog Lachen Bij mij deed ie het bij aangalopperen en ik zag het bij hanneke in stap en draf. Ik vond het wel een vreemd gevoel toen ik erop zat, had het helemaal niet verwacht! Volgens mij moet je daar best aan wennen Knipoog

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, Gub, kwinney, Renkle, SannevZ en 95 bezoekers