Koningin gezien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Koningin gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 10:21

En bijna omvergelopen Haha! !

Ik was zaterdag op Soestdijk (de jacht), was erg lachen weer, vooral toen ik verdiept in het parcour bijna de koningin omver liep. Het duurde heel even voordat ik doorhad wie dat nou eigenlijk was, die mevrouw met dat heel erg bekende gezicht! Ik zei 'goedemiddag' en liep weer door. Was wel heel opvallend dat opeens die hindernis omgeven was van de mensen, en toen ze weer wegreed met haar tig man begeleiding het opeens verrekte rustig was (vreselijk saaie hindernis). Later hoorde ik van iemand anders dat ze ook al bijna de koningin omver had gelopen.

Ik vond het trouwens echt walgelijk hoe iedereen zat te wijzen, net iets te hard zei: DAAR HEB JE DE KONINGIN. Etc. Echt vreselijk, ik zou iig niet met haar willen ruilen, en ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze een beetje arrogant (tsja, ze negeerde het maar gewoon en keek ijskoud voor zich uit) was.

Ik heb ook vreselijk gelachen om uitspraken van een aantal mensen in het publiek. M.n. bij de keuring onder de man. Ik zat al de hele tijd te kijken hoe één van de juryleden (de nederlander) de paarden écht aan het werk zette, en hoe de anderen (britten) er heel leuk en netjes op zaten (een zit van hier tot tokyo), maar verder niets van het paard gedaan kregen (bij hun liepen de paarden sloom, bij meneer Strijbosch liepen ze echt met peper in hun reet). Komt er een miepje langs: ik vind dat hij (strijbosch) het minst mooi rijdt. Tsjonge, ik vind dat als je een paard aan het werk krijgt (waar die anderen echt héél erg veel moeite mee hadden) je zit niet érg belangrijk is. Hij zat overigens ook als een huis hoor! Hij kreeg bijv. alle paarden in een gestrekte galop, terwijl die anderen moeite moesten doen voor meer dan 5 passen galop af en toe. En je zag niet aan zijn zit dat hij er meer moeite voor moest doen dan zij. Echt, het deskundig commentaar was van een niveau! Pff... Maar dat hoort bij de jacht he... Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 14:58

Ik had het ook echt niet door. Het was heel obvious, als je kwam aanlopen, dan zag je 2 dikke vette auto's staan (had ik gezien) die daar helemaal niet hoorden, en natuurlijk een nogal opvallend en vooral herkenbaar persoon. Maar ja, ik zag dat dus echt niet, ze keek me echt aan van: wat komt die dan doen? Naja, ik liep alleen maar een beetje rond! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-02 14:10

Ik ging speciaal voor de meute, dat is nl de meute die mijn ongeluk heeft veroorzaakt. Ik wilde ze ook wel eens in iets andere omstandigheden zien!
Ik heb bij vrijwel elke hindernis gekeken, en helaas alleen de masters keuring gezien. Bijna niemand die ik kende gezien. Terwijl er toch heel veel bekenden rondliepen (3 members, 2 voorbij zien flitsen te paard, 2 dierenartsen, géén gezien, 1 jurylid, niet gezien, en natuurlijk de meuteman, wel gezien). Ik had het alleen wel een béétje koud, lang stilgestaan.
Ik vond vooral de show met het vierspan Friezen errug gaaf. Zo cool zoals hij die beesten aan het lopen kreeg. Terwijl verder bijna niemand van het publiek het erg amusant vond, maar ja... boeiuh! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, MairiMacBran en 116 bezoekers