Laat het niet waar zijn....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Laat het niet waar zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 17:47

Ik hoorde dus vandaag van mijn beste vriendin dat haar paard nu echt ernstig kreupel is en misschien niet meer beter kan worden... Huilen

Ik zal het vanagf het begin vertellen....;
Oeke is een friese merrie van 16 jaar...heel vrolijk paardje, vinst het leuk om te lopen enzo!
Ongeveer 1½ week geleden is Oeke kreupel de pensionles uitggegaan...we dachten dat ze zich verstapt had...niet dus, kreupel.
Het ging wel goed, ik was dinsdag nog naar dr toegeweest en toen liep ze al beter, ze hinkte niet meer zo erg.
Vanochtend is Roxanne (dr eigenaresse) naar Oeke toegeweest, en ze kon nog amper lopen.
Nu heeft de DA gezegd dat ze waarschijnlijk naar het land moet en nooit meer bereden kan worden....laat het niet waar zijn... Huilen Huilen

Sorry voor dit verhaal, maar ik moest het ff kwijt...!


Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 18:00

Juut schreef:
Jeetje wat rot! Maar wat heeft ze dan precies? En heeft ze geen pijn als ze niet meer bereden zou worden? Zou ze mischien nog wel een beetje voor een koets kunnen?


Wat ze precies heeft weten we nog niet, de DA komt volgende week langs, maar ze was al licht kreupel en toen heeft ze zich waarschijnlijk weer verdraaid, en dat gaat niet echt samen.
En de koets....eerst kijken wat er veder gebeurd! Knipoog


Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 17:04

Lenn schreef:
wouk net zeggen ja.. niet zo netjes van hem
Zijn er al foto's/ peesscans gemaakt?


Nee, nog geen foto's ofzo....ik weet niet wat er gaat gebeuren......moet maar afwachten!

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 18:07

Lovely schreef:
Het is niet je eigen paard hè, daarom is het ook maar afwachten voor jou wat de manege besluit te doen.


Nee ze is niet van de manege, van mijn beste vriendin....!
Bedankt allemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kn8rretje, Laj1, maj0, Noblesse_, Vinny12511 en 120 bezoekers