m'n verzorgster naar het ziekenhuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

m'n verzorgster naar het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 11:03

net twee minuten gebeld, m'n verzorgster van m'n welshje is door een paard in haar gezicht getrapt, is nu naar het ziekenhuis met haar moeder want de chirurg moest er meteen bijkomen Verdrietig Scheve mond snap er echt niets van, (verhaal was een beetje onsamenhangend want ze moest meteen naar het ziekenhuis, der moeder belde ons vanuit de auto) door onze paarden? heb haar nog niet gezien vandaag, ze zou om 11 uur hier met een vriendinnetje komen, bovendien slaan onze paarden niet, tenzij ze ertussen is gaan staan (ze zijn nogal eens aan het etteren met elkaar) ik snap er echt niets van, of het b=onze paarden waren of anderen, maar ik hoop dat alles goed komt! zal vanavond nog even bellen hoe het gaat, ik bedoel, als de chirurg erbij moet komen moet eht wel ernstig zijn!

hoop echt dat het niets blijvends of heel ernstigs is! duimen jullie voor der Verdrietig
echt zwaar poedersuiker dit. hoop echt heel heel heel erg dat er niets stuk is gegaan, want als je een hoef in je gezicht krijgt Scheve mond

laat jullie weten hoe het afloopt

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:08

jeetje wat erg! ik heb ook een trap in me gezicht gehad. hoop dat het niet heel erg is

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 11:15

m'n moeder heeft haar moeder nu aan de foon, het viel gelukkig erg mee, niets blijvends, alleen is er iets met haar gebit, ze is een tand kwijt, maar als dat het enige is valt het nog mee, maar als het verder kapot is
pffff, dat was wel super schirkken zeg!

het waren trouwens niet onze paarden maar een falabella of minishet, valt dus gelukkig achteraf nog mee!

haar lip is door de plastische chirurg gemaakt, dus hopen dat dat goed heelt, ze mist een melktand en een blijvende tand (en daar kan pas op der achtiende een stift in) en alles is blauw en dik

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:28

zo dat zal aardig pijn hebben gedaan zeg! ik wens d'r veel sterkte!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:33

jeetje, dat is zeker schrikken. gelukkig valt het allemaal nog wel 'mee'.

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:02

Jeetje.. Weet je al meer?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:11

Oei, dat is schrikken zeg... Scheve mond
Gelukkig valt het nog aardig mee, ook al blijft het natuurlijk niet leuk
Hopelijk heelt alles snel enz.! Wens dr maar beterschap Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:20

jemig zeg dat is schrikken Scheve mond gelukkig valt de schade aan dr gezicht nog redelijk mee!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:30

Dat is inderdaad even schrikken zeg. Ze mag van geluk spreken dat het meevalt. Wens haar maar veel sterkte!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:34

he getver wat eng. gelukkig valt idd de schade aan haar gezicht mee.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 15:31

het gaaty in principe alweer wat beter, ze is uit het ziekenhuis, krijgt wel alleen nog vloeibaar voedsel, het blijft wel de vraag hoe het heelt, hoop voor haar dat ze geen littekens ofzo overhoud, en dat der lip mooi geneest!
en ze krijgt pas op haar achtiende een stift, zou ze dan met een gat moeten lopen? hoop ht niet voor der

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:03

Hebben ze die "blijvende" tand niet terug kunnen zetten dan? Vier weken geleden is mijn voortand uit m'n mond geslagen door een kopstoot van een paard en die is uiteindelijk weer terug gezet door de tandarts. Het was al wel bijna een uur later, en we hadden de tand niet meteen in melk kunnen leggen, dus er was risico dat het niet zou blijven zitten. Nu is de spalk eruit gehaald en het komt weer helemaal goed met mijn gebit.

Als ze bij jouw verzorgster de tand niet hebben terug kunnen zetten betekent dat waarschijnlijk dat haar mond te ver kapot was of dat de tand niet meer geschikt was voor terugplaatsing. Moet er wel bij zeggen dat hij er bij mij met wortel en al uitgevlogen was, misschien was dat bij haar niet zo.

Ik denk niet dat ze tot haar 18e met een gat in haar mond moet blijven rondlopen, hoor, waarschijnlijk zetten ze er zo lang een brug tussen of iets dergelijks.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 16:37

ik weet ook niet waarom dat niet kan, waarschijnlijk ligt die tand nog in de wei, lijkt mij dat dat vriendinnetje op dat moment wel iets anders aan haar hoofd had!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:44

dat is wel even schikken zeg!
hoop vor haar dat ze nu niet bang is van die falabella en shet Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:34

Oei, sterkte der mee! en ach, die tand er uit, er zijn ergere dingen in je leven... Ze had ook iets kunnen breken ofzo!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:40

mijn vakantie vriendin heeft ook een keer 1 trap gehad recht inder oog, die was super blauw en dik ide kon niet meer open

xxxkellyxxx

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:21

nou das niet zow mooi wens haar maar veel sterkte van mij ...!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:16

Schrikken zeg. Hopelijk komt alles weer helemaal goed. Maar dan heeft ze wel heel veel geluk gehad, dit is natuurlijk ook wel erg, maar het kon erger zijn..Scheve mond. Wens haar maar heel veel beterschap !!!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:16

Schrik je wel mooi even. Gelukkig valt het allemaal mee, in ieder geval meer dan je verwachte. Wens haar maar beterschap!

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:20

dat is zeker wel even schrikken! Gelukkig dat het achteraf allemaal mee valt. Zulke dingen kunnen natuurlijk veel erger aflopen.
Wens haar maar beterschap!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:23

zo das schrikken!
gelukkig dat het niets blijvends is!

wens d'r ook van mij maar veel sterkte!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 10:00

Dat is wel schrikken zeg. Ik hoor het de laatste tijd wel erg vaak, dat iemand getrapt is in zijn gezicht. In mijn omgevind nu 2 mensen binnen 2 weken tijd. Hiervoor heb ik het eigenlijk niet vaak gehoord.
Gelukkig dat alles goedkomt met haar. Zal voor haar vriendinnetje ook wel schrikken zijn geweest.