endurance kootwijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:21

Ik heb meegedaan, maar jou alweer niet gezien....
Ik had al bijna 3 weken nauwelijks getraind (studie...), en Ed was in die tijd dressuurmatig door m'n zusje eens flink onder handen genomen. Maar de conditie was een stuk slechter, en daarom ben ik gaan timen op de 10 km/uur. Ik kon wel merken dat ie dressuurmatig beter liep. Veel rechter en super soepel.
Uiteindelijk met 10,7 uitgereden, dus ik was tevreden hoor. Ed redde het makkelijk, en had bij de finisch een hartslag van 52, en bij de nakeuring een hartslag van 44.
Bij de het draven bij de voorkeuring liet ie zichzelf eens mooi zien (m'n groom draafde hem voor) en ik zat echt te kwijlen! Wat heeft die knol toch een gave draf... Van de jury kreeg ik toen echt een supercompliment, en daarna kwam mv. Modderman van het AVS nog achter me aanrennen om te informeren naar Ed. Echt superleuk!
Onderweg ben ik zelfs nog een reetje met jong tegengekomen, waar ik ook heerlijk van heb genoten.
Verder kende ik de hele route al, want de route ging zowat langs m'n huis heen... (het 10-km bordje was zo'n kilometer van m'n huis vandaan!).

Ik hoorde trouwens later dat het bordje van 2km-voor de pa helemaal niet geplaatst was. Logisch dus dat je die gemist heb!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:30

Jeetje Afke, stond je 3 trailers verderop? GRRRR! Waarom kom je dan niet even lekker boktmeeten! Nou ja, de volgende keer moet je dat zéker doen hoor, want ik heb nog geen idee wie jij nou bent. Hoe herkende je me eigenlijk?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:44

haha, oke Karin... Dat is waar, m'n trailertje is wel een beetje overdreven gesponserd.... Haha!
Eigenlijk zouden alle bokkers gewoon het bokt-logo op de trailer moeten laten maken, dan kan iedereen elkaar makkelijk herkennen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:30

naiade schreef:

Je riep heel hard iets van Ed..... dus toen dacht ik he bekende naam en toen die sponsering op de trailer...




Haha, tja, m'n kleine Edje was een beeeeetje aan het klieren... Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Ben je in Balkbrug weer van de partij?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EveliNero, lauret, Leedebee, Nimby, robbie88, Vitas en 99 bezoekers