Dennis kan vliegen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis kan vliegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 16:24

Na een paar dagen ziek geweest te zijn eindelijk weer naar Dennis toe. Hij was gedoemt tot eenzame opsluiting Haha! . Hij was door het lint gegaan om te vechten(en de wonden bij Nimber liegen d'r niet om, zelfs 1 van 4 bij 4!!!!!!!!!!!!!). En toen was het Nimber daar weg of Dennis. Nimber liet zich niet vangen dus het werd Dennis(hij was ook de gene geweest die door het lint gegaan was dus wel zo eerlijk). Hij stond dus met dit heerlijke weer op stal.
Ik werd heerlijk begroet met een oor verdovend gehinik. *tuut, tuut, tuut*
Eerst een half uur staan poetsen(op zijn vacht die toch al schoon was). Dennis de bak in en ik wat hindernissen bouwen. Beetje creatief met wat banden, stoelen, een kruiwagen, een wortelkistje en wat balken en ik had een parcoursje. Dennis had, hoe kon het ook anders, al lang uit in het stof gelegen. Dennis dus mee naar binnen, zachte borstel d'r over, zadel d'r op, peesbeschermers om, hoofdstel in en gaan met die banaan. Eerst lekker los gereden. Beetje stapen en draven aan een lang teugeltje. Toen ff 10 minuutjes wat gedresuurd. Ging echt onwijs goed. Netjes aan de teugel, halthouden en weer aandraven als ik er alleen al aan dacht, van uit stap naar galop(DE GOEIE iedere keer) en met 1 draf pasje d'r tussen weer terug naar stap.
Eerst de lagen hindernisjes(van 1 en 2 banden hoog) eventjes gedaan van uit draf en galop(van uit galop vind hij nog moeilijk). Toen gingen we echt aan de slag. Eerst een hindernis van ongeveer 60 cm(die ik wel vaker heb staan en die hij zo springt). Ging perfect. Toen die een X uit galop geprobeerd, ging ook prima. En toen een hindernis van 70 cm geprobeerd!!!!!!!! Voor het eerst dat ik zo hoog met Dennis gesprongen heb en in 1x d'r over heen. Dat was echt mooi!!!!!!!!!!!!! Hij ging er ruim over heen en het voelde als of we vlogen!!!!!!!!!
Heel stom eigenlijk. Met Dennis spring ik wel zo hoog maar met een paard van 1.60 zou ik het nu niet zo 1 2 3 doen. En dat terwijl het voor Dennis veel hoger is. Maar ooit ga ik nog serieus springen!
Ik ben echt trots op mijn kleine vliegtuigje Haha! !!!!!!!!!!!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 16:38

Ik houd het dus ook bij wat stoelen met een balk d'r op. Hele lichte balken want als je met een shet te zware balken heb komt die balk met shet en al naar beneden Haha! . Das ook niet de bedoeling!
Misschien vind ik ooit wel een heel lief, pittig ruitertje(met de nadruk op pittig, Den blijft hengst) om met hem te gaan starten. Hij zou een L proef voor de A-B pony's kunnen lopen. En dus een een L parcous springen(met mij dr op = veel te groot, dus hij kan wel meer met een kleiner ruitertje).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 17:36

Wacht maar! Die komen heust nog wel eens. Ik moet alleen iemand hebben die foto's kan maken als ik aan het rijden ben. Heb gewoon weinig fotos dat ik d'r op zit. Ik heb wel spring foto's, op 1 na allemaal te vroeg genomen Frusty .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Dnies90, Esperanza, Jet, Larissajulia, lies_sparkle, MairiMacBran, Mark0919 en 49 bezoekers