Quentin begint aan zn springcarrière!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Quentin begint aan zn springcarrière!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 22:10

of ja carrière......we gaan vanaf komende woensdag wekelijks naar springles *LOL*

opzich springt hij best aardig hoor, steiltje en oxer van 1.20 met 3 galopsprongen ertussen vind ie geen probleem, tot ie na een keer of 4 springen denkt dat ie moe is, dan gaat hij staken....voorlopig houden we het dus vooral laag en relaxed Schijnheilig

maar ach, zo zijn we in de dressuur ook begonnen! t begin van het dressuurproefje ging leuk, tot ie gewoon de bak uitliep om niet meer terug te komen....en nu zijn we toch ook inmiddels Z1 dressuur en rijden we onze hele proef uit Knipoog tijd voor een nieuwe uitdaging dus Clown


hij liep vorige week en begin deze week niet lekker achter, alweer, maar inmiddels gaat dat stukken beter gelukkig! en we beginnen lekker rustig met de springles en dan komt het helemaal goed!
ik les trouwens samen met Tessya van bokt en stalgenootjes van haar, zij belde me met de vraag of ik zin had om mee te doen met springen, desnoods op een paard van haar als Q nog niet goed genoeg liep, maar zoals het er nu uitziet ga ik woensdag dus naar mn 1e echte officiele springles
oke ik heb wel vaker springles gehad, maar dat was dan gewoon aan t eind van een dressuurles, of toen ik nog weleens meedeed met de manege springlessen toen ik nog opeen manege stond, maar dit wordt de 1e keer dat ik naar een echte springles ga, met mn dressuurknol Clown


wordt vervolgt......... Knipoog

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 07:51

Veel plezier!!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:08

leuk!!
veel succes ermee Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:16

veel succes, krijgen we ook nog foto's te zien van die kanjer van je?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:43

hey renske, is het wel verstandig om met een paard wat kwakkelt te gaan springen?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:19

Ik kom wel een keer kijken Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:46

Leuk hoor!! Wie weet pakt het wel heel erg goed uit Haha!
Veel plezier met je springles!!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:29

Wel leuk zeg! Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden.
Veel plezier!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 22:42

tnx Haha! ik heb er echt helemaal zin in!!

vandaag weer gelongeerd en hij loopt super Lachen nu hopen dat t zo blijft!!

pellie, hij had last van zn rug, nogsteeds van het vallen tegen de bakrand, na een jaar waarin de fysio veel is geweest is hij gekraakt, daarna ging hij echt super!
omdat ik nha een maand of 2 wilde weten of zn rug nogsteeds lekker los was en alles goed zat, is Q weer bij harrie hoevers geweest, die heeft hem op een paar plaatsen weer gekraakt, waarna hij ineens wat stijver liep.
iemand die hem niet kent en niet beter weet ziet er niets aan, iemand die weet hoe hij kan lopen ziet het verschil wel

ik heb gevraagd hoe het zat met kraken en daarna stijf zijn etc, en t was vrij normaal, ik moest zn rug wat masseren en hem even iets minder belasten, dus meer longeren minder rijden tot hij aan de longe goed was
dat is hij nu dus 2 dagen na elkaar, morgen of anders zondag ga ik er weer op

bij twijfel neem ik hem niet mee naar springles, daarvoor is hij me teveel waard! ook als tijdens de les blijkt dat het niet gaat stop ik er meteen mee.

de DA en mn instructeur hadden me al aangeraden wat te gaan springen of iig blakjes lopen omdat hij da zn rug beter gaat gebruiken en ook leert dat hij rechtsachter er weer gewoon onder kan plaatsen omdat de blokkade weg is

moniek heb je zien om deze woensdag al mee te gaan, anders moet ik nml alleen op pad met paard+trailer..... Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 09:01

Veel plezier en succes

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 09:37

Veel succes!

Komen dr ook foto's?? Lachen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 11:23

Renske, ik heb je een pb gestuurd over woensdag Haha!