strandrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 17:40

heyy, nou vanochtend was het dan zo ver.
Ik had al een tijdje een afspraak gemaakt met manege poelenburgh voor een 2 uur durende strandrit.
We waren in totaal met 7 mensen, waarvan 1 leider, 1 bekende, 2 vriendinnen, mijn moeder en ik. Cool
Om half 12 zouden we gaan en ik mocht (volgens hun op een heftig paardje waar je alleen op kon als je veel ervaring had, ikhad daar wel zin in dus ik stemde toe, het viel achteraf best mee, hij was gewoon heeeeeeeel voorwaarts. Maar echt een heel leker rijpaardje)op Imige dat niet zo lief in de stal was maar hij liep al in de les. Lachen
Na de les ik mijn paard zoeken en heb ik hem gevonden is net helemaal afgezadeld...... Frusty Maar ik dus vriendelijk gevraagd of ze hem weer op wilde zadelen want toen ik hem even gedag wilde zeggen, wordt ik zowat meteen aangevallen... Lips are sealed Maar goed ze heeft hem weer gezaldeld en buiten de stal was ie een beetje onrustig maar wel lief. Lovers
Eenmaal opweg zat hij heel lekker en op het strand gingen we giga hard (het scheelde niet veel of ik haalde de leidster in). Op de terug weg gingen we in stap en ja hoor een vriendin van mij raakt haar beugels kwijt, paard ziet iest springt opzij en zij hapt zand... Haha! (ik mag lachen deed zij ook) paard rende weg richting zee, wij bleven staat van: ze komt wel terug. toen het duidelijk werd dat cindy wel erug graag even wilde liggen in dat heerlijke koele zee water. wij er meteen opaf en dat paard uit het water jagen. 2 minuten later zat iedereen weer op z'n paard en konden we aan de terugweg beginnen. Tong uitsteken
De 2 uur gingen heel snel en het was echt super leuk!!!! echt een aanrader!!!!! Lovers Kwijl Cool Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:38

toen imige nog maar net onder het zadel was liep ze altijd erg mooi en netjes aan de teugel,maar ja ze is en blijft een manega paard waar elk soort ruiter eigenlijk op moet rijden dus dat aan de teugel lopen doet ze ook haast niet meer.
Zelf was ik 3 jaar terug helemaal weg van imige vriendje sjimmy een heel leuk paard wat verkocht is aan een franse.
Wel leuk dat je zo lekker hebt gereden.

Lotte B
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:19

heej! ik wil ook nog ff kwijt dat ik het echt heeeeeeeel erg leuk vond (en ook heeeeeeel erg spannend) en dat ik het ook nog es extra loik vond dat ze me gewoon op een pony zette als of het nix was terwijl ik al 5 jaar op paarden rijdt. en die pony (vera) was dus ook echt zooooo lief!!! Lovers ooo ik ben er helemaal happy van Pling thanx reempie! x lotte